دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : 87800
منبع : خبرگزاری فارس

حضور جوانان و ورزشکاران قم در رزمایش کمک به محرومان

قم نيوز : مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جوانان و ورزشکاران قم با حضور پرشور خود در رزمایش کمک به محرومان جامعه مشارکت می‌کنند.
حضور جوانان و ورزشکاران قم در رزمایش کمک به محرومان
حضور جوانان و ورزشکاران قم در رزمایش کمک به محرومان
به گزارش قم نیوز رسول منعم امروز اظهار کرد: در لبیک به فرمایش ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌رسانی به محرومین جامعه، تلاش و همت خود را در جمع‌آوری کمک‌های مردمی به ویژه از بین جامعه ورزشکار و جوان استان قم معطوف کرده‌ایم تا بتوانیم به سهم خود محرومین را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان بسیاری از افراد جامعه حتی برای تامین نیازهای معیشتی اولیه خود با محدودیت‌ مواجه هستند، تصریح کرد: بسیاری از افراد جامعه به واسطه مشکلات ایجاد شده بر سر شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده و با مشکلات اقتصادی دست به گریبان هستند، بنابراین هدف که این نیاز را در حد توان برطرف کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: هیات‌های ورزشی و به ویژه سمن‌های جوانان که اقدامات شایسته‌ای در زمینه کمک به محرومین جامعه در این ایام انجام داده‌اند، از آغاز این رزمایش دست در دست یکدیگر در تلاش برای رفع بیشتر نیازهای طبقه محروم هستند و با سرکشی به مناطق مختلف استان قم نسبت به شناسایی این عزیزان و اعطای کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند.

وی سپس از تشکیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و استاندار  قم در این جلسه در زمینه تسهیل شرایط برای جوانان علاقمند به شرکت در پویش «همت ‌جوانانه، کمک مومنانه» تصمیم‌گیری خواهند کرد و ظرفیت‌های استان قم در اختیار سمن‌های جوانان، جوانان نخبه و قهرمانان ورزش قم قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است: 47 هیأت ورزشی  و سمن‌های زیر مجموعه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این پویش فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccx4q4.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما