سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 87837
منبع : خبرگزاری فارس

میز خدمت‌رسانی محلی بهزیستی در محله‌های قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : مدیرکل بهزیستی قم گفت: بهزیستی در تلاش برای ایجاد میز خدمت‌رسانی محلی در سطح محله‌های مختلف استان قم در راستای گسترش ارائه خدمات در سطح استان است.
میز خدمت‌رسانی محلی بهزیستی در محله‌های قم راه‌اندازی می‌شود
میز خدمت‌رسانی محلی بهزیستی در محله‌های قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی پهلوانی در جلسه راهبردی و توسعه مدیریت استان قم که امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد با بیان اینکه خدمات سازمان بهزیستی به طور کامل به صورت الکترونیکی شده ‌است گفت: مشکلی که در زمینه خدمت‌رسانی الکترونیکی وجود دارد بی‌توجهی جامعه هدف نسبت به استفاده از این خدمات الکترونیکی است.

وی اضافه کرد: سازمان بهزیستی در زمینه ارائه خدمات الکترونیک پیشتاز است ولی جامعه هدف بهزیستی از شرایط خاصی برخوردار هستند و بخش زیادی از آنان برای استفاده از خدمات الکترونیکی این سازمان به دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند دسترسی ندارند و این مسئله مانع توسعه التکرونیکی در این سازمان شده است.

مدیرکل بهزیستی قم ادامه داد: بهزیستی در تلاش برای ایجاد میز خدمت‌رسانی محلی در سطح محله‌های مختلف استان قم در راستای گسترش ارائه خدمات است.

پهلوانی بیان کرد: مراکز خدمات بهزیستی در محلات در حال برپایی است و البته تکمیل اجرایی شدن آن الزام‌هایی دارد.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی در راستای مقابله با بیماری کرونا اذعان کرد: شیوع کروناویروس و الزام ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی به صورت الکترونیکی تعریف جدید شاخص‌های توسعه و پیشرفت را به یک الزام تبدیل کرده‌‌است و باید ابتکارات در این حوزه استقبال کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccm4q4.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما