چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 87854
منبع : خبرگزاری فارس

عرفان‌گستر قم در مرحله نهایی فوتبال جوانان ایران

قم نيوز : تیم فوتبال عرفان‌گستر به عنوان نماینده استان قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای کسب مقام قهرمانی به میدان می‌رود.
عرفان‌گستر قم در مرحله نهایی فوتبال جوانان ایران
عرفان‌گستر قم در مرحله نهایی فوتبال جوانان ایران
به گزارش قم نیوز زمستان سال گذشته و پس از جلسه هیأت رئیسه هیأت فوتبال استان قم و بررسی تقاضای تیم‌های واجد شرایط حضور در لیگ‌های کشور، تیم عرفان‌گستر نماینده قم در لیگ جوانان ایران شد، تیمی که با توان مدیریتی بالا، بهره‌گیری از دانش فنی مربیان مجرّب و درخشش بازیکنان مستعد خود به مرحله نهایی لیگ جوانان ایران صعود کرد.

این در شرایطی است که هر ساله تیم‌ها و باشگاه‌های مختلفی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان لیگ‌های فوتبال باشگاهی قم رقابت می‌کنند تا نماینده قم در لیگ‌های تمام این رده‌ها در سطح کشور مشخص شوند، موفقیتی که در رده جوانان به تیم عرفان‌گستر اختصاص یافت.

 

درخشش عرفان‌گستر در لیگ‌ها جوانان و بزرگسالان قم

تیم فوتبال جوانان عرفان‌گستر فرهنگ در رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم عملکردی بسیار خوب از خود به نمایش گذاشت و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نماینده استان قم در مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور شد، رقابت‌هایی که از مرحله مقدماتی آن سربلند بیرون آمد و راهی مرحله نهایی شد، الا یک گام دیگر مانده تا با صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور زحمات مجتبی کنعانی و دیگر همکاران وی در نماینده موفق فوتبال قم به بار بنشیند و این تیم اعتبار و افتخاری جدید برای فوتبال قم باشد.

بازیکنانی که در این تیم عضویت دارند همگی از استعدادها و نخبه‌های فوتبال قم محسوب می‌شوند، فوتبالیست‌هایی که در راه کسب مقام قهرمانی لیگ جوانان اختلافی هشت امتیازی نسبت به تیم دوم ایجاد کردند و همین بازیکنان در ترکیب تیم بزرگسالان عرفان‌گستر، این تیم را صدرنشین لیگ دسته اول بزرگسالان استان قم کردند.

 

قهرمانی نماینده قم در مرحله گروهی لیگ جوانان کشور

عملکرد تیم فوتبال جوانان عرفان‌گستر قم در مسابقات فصل جاری لیگ جوانان ایران آنقدر خوب بود که حتی در روز پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ مناطق کشور که این تیم باید به مصاف نماینده کرمانشاه می‌رفت، حریف در میدان حاضر نشد و نماینده قم سه بر صفر پیروز شد تا به عنوان صدرنشین صعود کند.

صعود تیم فوتبال جوانان عرفان‌گستر تحسین هیأت فوتبال استان قم را نیز به دنبال داشت، موفقیتی که عرفان‌گستر برای به دست آوردن آن راهی اراک شد، این تیم باید بعد از اعلام برنامه مسابقات مرحله نهایی توسط فدراسیون فوتبال، برای کسب مقام قهرمانی و به دست آوردن مجوز صعود به لیگ دسته اول جوانان ایران با حریفان رقابت کند.

 

کریمی: پول مشکلات زیادی را به فوتبال آورد

مربی تیم فوتبال عرفان‌گستر قم راجع به وضعیت این تیم اظهار کرد: با تیم جوانان عرفان‌گستر هم در لیگ قم صدرنشین بودیم، هم اینکه مرحله نخست لیگ مناطق کشور را با سربلندی پشت‌سر گذاشتیم ولی پس از آن به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات تعطیل شد و باید منتظر پایان این وضعیت و اعلام برنامه توسط سازمان لیگ باشیم.

حمید کریمی با درخواست از عموم مردم برای رعایت موازین بهداشتی و ایمنی برای پایان یافتن شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: ورزشکاران و خصوصا فوتبالیست‌های باید آمادگی بدنی خود را حفظ کنند تا با آغاز مجدد مسابقات بتوانند کار را با قدرت و بدون مشکل ادامه دهند.

وی که در زمان فوتبال خود سال‌ها عضو باشگاه هلال‌احمر قم بود و در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به میدان می‌رفت، همچنین راجع به وضعیت حال حاضر این رشته پرمخاطب تصریح کرد: تا زمانی که پول در فوتبال قم و کشور نبود عشق و علاقه در آن موج می‌زد، وقتی پول وارد شد مشکلات زیادی به وجود آمد و فوتبال ارزش و اعتبار گذشته را از دست داد.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcbawbw.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما