شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 8787
رییس هیئت تنیس روی میز استان قم خبرداد:

رقابت سه تنیس باز قمی برای قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: سه تنیس باز قمی در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور برابر حریفان قرار می‌گیرند.
رقابت سه تنیس باز قمی برای قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، عباس اشعری اظهارداشت: در رقابت‌های مهمی که بر ‌اساس تقویم فدراسیون تنیس روی میز برگزار می‌شود معمولا چهره‌های شاخص استان‌های مختلف شرکت می‌کنند و برای ما نیز مهم است که در این رقابت‌ها با بهترین نفرات خود حضور یابیم.

وی ابراز کرد: طبق برنامه فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور از امروز در حالی برگزار می‌شود که میزبان آن نیز هیئت تنیس روی میز استان کردستان خواهد بود.

سنندج میزبان برترین‌های تنیس روی میز نوجوانان کشور
رییس هیئت تنیس روی میز استان قم بیان داشت: مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور به مدت دو روز برگزار می‌شود و با جمع‌بندی نهایی در هیئت تنیس روی میز استان قم سه تن از بهترین‌های پینگ‌پنگ قم در قالب یک تیم راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

وی با بیان اینکه تنیس ‌بازان قمی برای حضور در این رقابت‌ها تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده‌اند، اظهار داشت: در راه آماده‌سازی برای حضور در این مسابقات، جمعی از چهره‌های آینده‌دار تنیس روی میز قم در تمرینات شرکت کرده و در طول برگزاری اردو نیز با یکدیگر مسابقه دادند تا آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کنند.

اشعری تصریح کرد: این اردو امکان لازم را به هیئت و مربیان تیم قم داد که با بهترین ترکیب، تیم اعزامی هیئت تنیس روی میز قم به این دوره از مسابقات را انتخاب کنند که بر این اساس به موفقیت آنها در کسب عناوین برتر این دوره کاملا امیدواریم.

اعزام سه چهره آینده دار تنیس روی میز قم به پیکارهای کشور
رییس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: پینگ‌پنگ ‌بازان قم امسال در مسابقات لیگ‌های یکی دو رده سنی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند و قطعا با توجه به نفرات بسیار خوبی که در تنیس روی میز قم حضور دارند، نمایندگان قم از تیم‌های مدعی محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت تنیس روی میز قم به رقابت‌های رده سنی نوجوانان قهرمانی تنیس روی میز کشور در شهرسنندج یاد آور شد: امین میره‌ای، محمدمهدی بحری و امیرحسین عباسی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

اشعری با بیان اینکه در این رقابت‌ها سعید آذرنوش مسوولیت هدایت و سرپرستی نفرات اعزامی تیم هیئت قم را بر عهده دارد بیان داشت: پینگ‌پنگ ‌بازان قمی در سال‌های اخیر به موفقیت‌های ارزنده‌ای در رقابت‌های قهرمانی کشور دست یافته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.wbwurhbzziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما