پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 87894
منبع : خبرگزاری فارس

بهلولی مسوول بسیج ورزشکاران قم شد

قم نيوز : فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم علی بهلولی را به عنوان مسوول جدید سازمان بسیج ورزشکاران این سپاه معرفی و منصوب کرد.
بهلولی مسوول بسیج ورزشکاران قم شد
بهلولی مسوول بسیج ورزشکاران قم شد
به گزارش قم نیوز مراسم تودیع و معارفه مسوولان قدیم و جدید سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم امروز با حضور مسوولان سپاه، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و بسیج ورزشکاران سپاه برگزار و با پایان فعالیت داوود هاشمی در این مسوولیت، سرهنگ علی بهلولی به عنوان مسوول جدید سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قم معرفی شد.

سرهنگ داوود هاشمی از اوایل دهه 90 مسوولیت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قم را بر عهده داشت و در پست جدید خود به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) سپاه جانشین ابراهیم سانی‌خانی شد، همچنین سرهنگ علی بهلولی مسوول جدید این سازمان پیش از این در ناحیه امام رضا (ع) مسوولیت اداره طرح و برنامه را بر عهده داشته است.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) سپاه قم در ساختمان اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم قرار گرفته و این سازمان هر ساله با حضور ورزشکاران بسیجی زیر مجموعه خود برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان قم و اردوهای فرهنگی با اعزام به مناطق جنگی دفاع مقدس برگزار می‌کند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcfjcdc.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما