پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 87905
منبع : خبرگزاری ايرنا

۱۱ کاراته‌کای قم در جمع برترین‌های ایران

قم نيوز : رییس هیات کاراته استان قم گفت: ۱۱ کاراته‌کای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و امید قم با کسب رتبه‌های اول تا سوم رتبه‌بندی برترین‌های لیگ کاراته‌وان سال ۱۳۹۸ ایران واجد شرایط دعوت به تیم ملی هستند.
۱۱ کاراته‌کای قم در جمع برترین‌های ایران
۱۱ کاراته‌کای قم در جمع برترین‌های ایران
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار افزود: درمجموع تعداد ۳۱ کاراته‌کای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید استان قم در رتبه‌بندی برترین‌های لیگ کاراته‌وان ایران در سال ۱۳۹۸ حضور دارند ولی ۱۱ نفر آن‌ها موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم رده‌بندی‌شده‌اند و سایر نفرات در رده‌های چهارم تا نوزدهم قرار دارند.

وی ادامه داد: از بین ۱۱ کاراته‌کای دارنده رتبه‌های اول تا سوم لیگ کاراته‌وان ایران، سه نفر آن‌ها به نام‌های مرتضی نعمتی از باشگاه کاراته استقلال، امیرمحمد رشید از باشگاه انقلاب و محمدجواد برخوردار از باشگاه دانشگاه علوم پزشکی قم صدرنشین رتبه‌بندی فدراسیون محسوب می‌شوند.

وی گفت: همچنین سه کاراته‌کای بخش‌های کاتا و کومیته به نام‌های علی‌اکبر بختیاری از باشگاه انقلاب، سیدمحمدصدرا فروغی از باشگاه استقلال و متین محمدی‌یکتا کاتاروی باشگاه شهید زین‌الدین قم در رتبه دوم رتبه‌بندی برترین‌های مسابقات لیگ کاراته‌وان پسران ایران در سال ۱۳۹۸ قرارگرفته‌اند.

وی اضافه کرد: پنج نماینده قم به نام‌های علیرضا برخوردار از دانشگاه علوم‌پزشکی، سیدمجید وکیلی از باشگاه شهید زین‌الدین، سینا عبدالحسینی از باشگاه مقاومت به همراه حسن دولی‌خانی و سیدمیلاد مرتضایی از باشگاه انقلاب رتبه سوم رتبه‌بندی لیگ کاراته‌وان پسران کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

برخوردار اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته قرار بود رقابت‌های لیگ کاراته‌وان در چهار مرحله برگزار شود اما مرحله چهارم و پایانی آن به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و سه مرحله دیگر در شهرهای تهران، بابلسر و شیراز به انجام رسید.

وی بابیان این‌که قم در هر مرحله بین ۴۰ تا ۵۰ کاراته‌کا روانه مسابقات لیگ کاراته‌وان کرد، افزود: این رقابت‌ها با توجه به این‌که کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امید بر آن نظارت داشتند ازنظر کمی و کیفی و همچنین سطح فنی واقعا در سطح بسیار خوبی به انجام رسید.

وی بابیان این‌که ترکیب تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید از بین برترین‌های این پیکارها مشخص می‌شود، اضافه کرد: درواقع تصمیم فدراسیون کاراته این بود که نفرات برتر اوزان مختلف هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت شوند تا ترکیب تیم‌های اعزامی به رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۰ مشخص شود که البته رقابت‌های آسیایی به دلیل شیوع کرونا لغو شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdciw3av.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما