يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 8792
در 7 وزن انجام شد؛

معرفی برترین‌ نوجوانان رزمی‌کار کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های رزمی قهرمانی کشور در استایل بادی کنتاکت با معرفی رزمی‌کاران برتر رده سنی نوجوانان به کار خود پایان داد.
معرفی برترین‌ نوجوانان رزمی‌کار کشور در قم
به گزارش قم نیوز، مسابقات رزمی قهرمانی کشور با استقبال کم‌نظیر تیم‌های شرکت کننده از استان‌های مختلف در چهار رده سنی در قم به انجام رسید و در نهایت بعد از مشخص شدن برترین‌های رده سنی نونهالان، چهره‌های شاخص رده سنی نوجوانان نیز معرفی شدند.

در رقابت‌های رزمی قهرمانی کشور که به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد، تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در سبک استایل بادی کنتاکت در قم برای کسب عناوین برتر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

قم در حالی میزبان برترین‌های رزمی کشور در این سبک بود که رزمی‌کاران مدعی شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها، برای کسب عناوین برتر در چهار رده سنی در هفت وزن رده سنی نوجوانان در قم برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کردند.

طبق برنامه ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان، رزمی‌کاران مدعی قهرمانی کشور در شهر مقدس قم، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان،‌ جوانان و بزرگسالان به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به روی رینگ رفتند.

رزمی‌کاران شرکت کننده در پیکارهای رده سنی نوجوانان مسابقات رزمی قهرمانی کشور در استایل بادی کنتاکت در هفت وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت عنوان قهرمانی در چهار وزن به نمایندگان بوشهر رسید و در سه وزن دیگر رزمی‌کاران قم، تهران و آذربایجان شرقی طلایی شدند.

در رده سنی نوجوانان که در اوزان منهای ۳۰، ۳۵،‌۴۰، ۴۵، ۵۰، ۶۰ و به اضافه ۶۰ کیلوگرم به انجام رسید، در وزن منهای ۳۰ کیلوگرم رضا ابراهیمی از بوشهر به مقام قهرمانی دست یافت و در وزن منهای ۳۵ کیلوگرم محمدحسین رستم‌زاده از قم صاحب نشان طلا شد.

در وزن منهای ۴۰ کیلوگرم احمدرضا سلیمانی از هیئت بوشهر در جایگاه نخست قرار گرفت و در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم عنوان قهرمانی به جعفر پورابراهیم از هیئت آذربایجان شرقی رسید و حمیدرضا احمدی از هیئت قم به نشان برنز دست یافت.

در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم رده نوجوانان خسرو ایزدپناه از هیئت بوشهر به مقام قهرمانی رسید و علیرضا خاکسار از هیئت قم عنوان سوم را کسب کرد، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم نیز خشایار ایزدپناه از بوشهر به مقام قهرمانی رسید و سجاد بنایی جهرمی از قم صاحب نشان نقره شد.

در وزن به اضافه ۶۰ کیلوگرم پیکارهای رزمی قهرمانی کشور در استایل بادی کنتاکت در قم، عنوان قهرمانی به علیرضا نیک از تهران رسید و نماینده هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یعنی علی کعبی‌زاده موفق شد عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.wn6t23nqiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما