پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : 87922
منبع : خبرگزاری فارس

حمایت از بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از کرونا

قم نيوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم گفت: پیشنهاد کردیم که برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از بیماری کرونا، هزینه‌های برق و گاز این بنگاه‌ها 6 ماه رایگان شود.
حمایت از بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از کرونا
حمایت از بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از کرونا
به گزارش قم نیوز محمود نوربخش ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به پیشنهادهای حمایتی استان از صاحبان کسب و کار در مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: از جمله این پیشنهادها توقف، تخفیف و اهمال هرگونه عوارض واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر و کسب‌وکارهای خرد حداقل به مدت 6 ماه توسط شهرداری‌ها است.

وی ادامه داد: تمدید مجوزهای بهره برداری و نظام صنفی به مدت سه ماه از اسفند 98 تا پایان اردیبهشت 99 بدون نیاز به مراجعه ذینفع و بخشش اجاره بهای واحدهای صنفی که مالکان آن‌ها نهادهای دولتی و غیردولتی وابسته به دولت هستند، از جمله پیشنهادهای مدیریت استان قم برای حمایت از صاحبان کسب و کار در مقابله با بیماری کرونا است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: پیشنهاد کردیم که برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از بیماری کرونا، هزینه‌های برق و گاز این بنگاه‌ها از سه ماه به 6 ماه امهال شود.

نوربخش با اشاره به بخش‌های اقتصادی متاثر از بیماری کرونا اظهار کرد: پیشنهاد استان است که هزینه‌های آب برق و گاز همه بخش‌های متاثر از بیماری کرونا امهال شود.

وی ادامه داد: افزایش دوره تنفس و مشارکت طرح‌های ایجادی و توسعه ای مصوب و در دست اجرا حداقل به 6 ماه و تامین منابع و تسهیلات سرمایه در گردش ارزان قیمت برای اشخاص و شرکت‌های متاثر از کرونا با دوره تنفس 6 ماه و بازپرداخت دو ساله، پیشنهاد مدیریت استان قم در سطح ملی برای صاحبان کسب‌وکارهای آسیب دیده از بیماری کرونا است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم افزود: اختصاص تسهیلات قرض الحسنه و یا ارزان قیمت به واحدهای صنفی زیرپوشش با توجه به میزان خسارت وارده در گروه‌های تولیدی خدماتی و توزیعی و فنی از پیشنهادات مدیریت استان برای حمایت از صاحبان کسب‌وکارهای آسیب دیده است.

وی خاطرنشان کرد: باید دریافت حق بیمه خویش فرما و کارگران اصناف دارای پروانه کسب معتبر تا پایان اردیبهشت متوقف و با تخفیف مناسب به ماه‌های بعدی منتقل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiwn6.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما