دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 88267
منبع : خبرگزاری ايرنا

آمادگی ایثار شیمیدر قم برای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

قم نيوز : مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم گفت: بازی‌های مرحله نهایی فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیمه دوم خرداد یا اوایل تیرماه برگزار می‌شود و تیم قم برای حضور در این مسابقات آماده است.
آمادگی ایثار شیمیدر قم برای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
آمادگی ایثار شیمیدر قم برای مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
به گزارش قم نیوز یحیی ابطحی اظهار داشت: بعد از مسابقه‌ای که هفته پایانی بهمن‌ماه سال گذشته در مشهد و از مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برابر تیم آسایشگاه شهید فیاض‌بخش مشهد انجام دادیم، متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی‌ها لغو شد.

وی ادامه داد: بی‌صبرانه منتظر آغاز مجدد فعالیت‌های ورزشی هستیم تا دیدارهای باقی‌مانده این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان کشور برگزار شود، اگر تیم مشهد برای انجام بازی برگشت پلی‌آف به قم بیاید با تمام توان به میدان خواهیم رفت و اگر آن‌ها در قم حاضر نشوند در مرحله نهایی بازی می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا لیگ تعطیل می‌شود یا مرحله نهایی آن برگزار خواهد شد؟ اضافه کرد: روز گذشته مهرداد آگین رییس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در تماسی تلفنی جویای حال ورزشکاران باشگاه ایثار قم شد که راجع به مرحله نهایی لیگ برتر هم صحبت کردیم.

وی راجع به اینکه چه زمانی بازی‌های مرحله نهایی لیگ برتر برگزار می‌شود؟ افزود: رییس انجمن بسکتبال با ویلچر دراین‌ارتباط تلفنی تاکید کرد که انجمن مصمم است لیگ را به پایان برساند و حتی نوید داد درصورتی‌که سالن‌های ورزشی در نیمه دوم اردیبهشت باز شوند این انجمن بتواند مسابقات را در نیمه دوم خرداد یا نیمه اول تیر به اتمام برساند.

ابطحی بابیان اینکه تمرینات این تیم در ۷۵ روز گذشته از شیوع کرونا تعطیل بوده، گفت: در این ایام بازیکنان تیم ایثار شیمیدر قم به‌صورت انفرادی و البته هماهنگ با سرمربی تیم تمرین کرده‌اند، بعد از صحبت‌هایی که با رییس انجمن بسکتبال با ویلچر داشتم و با توجه به اینکه انجمن مصمم به برگزاری مرحله نهایی بازی‌هاست، از بازیکنان تیم خواستیم همچنان بدن‌های خود را آماده نگه دارند و پویش ورزش در خانه را بسیار جدّی دنبال کنند. 

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdca0una.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما