سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 88509
منبع : خبرگزاری تسنیم

بیش از 80 درصد دستگاه‌های دولتی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد دستگاه‌های اجرایی استان ۱۰۰ درصد مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.
بیش از ۸۰ درصد دستگاه‌های دولتی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
بیش از ۸۰ درصد دستگاه‌های دولتی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری اظهار داشت: در ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌دلیل نبود امکانات لازم دستگاه‌های اجرایی به‌طور کامل نمی‌توانستند موارد  را به خوبی رعایت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با بیان اینکه در این شرایط 70 دستگاه‌های استان قریب به 100 درصد فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند افزود: هیچ ایرادی به این دستگاه‌ها وارد نبود چرا که آن‌ها حداقل‌ها مثل ماسک و دستکش در اختیارشان نبود که با انجام تمهیداتی این مشکل برطرف شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد دستگاه‌های اجرایی استان 100 درصد مسائل بهداشتی و موارد لازم را رعایت می‌کنند، البته آن‌هایی که  پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند یک بخش موضوع متوجه خود این ارگان‌ها و دستگاه‌ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به شلوغی دفاتر پیشخوان دولت ابراز کرد: علی‌رغم تمهیدات اندیشیده شده در پیشخوان‌ها اما مدیر آن مرکز پاسخگوی تجمع مردم نبوده و عمده مشکل به اقشار و خود مردم برمی‌گردد.

گروسی به تذکراتی که به برخی بانک‌های استان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی داده شد اشاره و  خاطرنشان کرد: عمده مشکل به شلوغی بانک‌ها و ازدحام اقشار و مردم برمی‌گشت.

وی از تجلیل دستگاه‌های برتر استان که موارد و الزامات بهداشتی را رعایت کرده‌اند خبر داد و عنوان کرد: دستگاه‌هایی که فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمندسازی اجتماعی را رعایت کرده‌اند عملکردشان قابل ‌تقدیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم تصریح کرد: دستگاه‌هایی مثل شرکت گاز، اداره کل تربیت‌بدنی و بانک صادرات جزو دستگاه‌هایی بودند که علی‌رغم وجود مشکلات موارد بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کرده‌اند که در صورت صلاح‌دید مسئولان از این دستگاه‌ها تقدیر به عمل آید.

گروسی به اجرای طرح هوشمندسازی الکترونیک اشاره و تأکید کرد: جلسات برای هماهنگی امور به‌صورت منظم در محل استانداری در حال تشکیل است و امیدواریم به‌نوعی بسترسازی کار به‌صورت غیرحضوری فراهم شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhieo.uqeoyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما