چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 88519
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت قمی‌ها در 4 رده سنی جودو کشور

قم نيوز : رئیس هیأت‌ جودو استان قم از برگزاری جلسه فنی این هیأت‌ به منظور انتخاب سرمربی تیم‌های منتخب جودو قم برای حضور در مسابقات رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور و آماده‌سازی سالن‌های اختصاصی جودو قم برای تمرینات و مسابقات خبر داد.
رقابت قمی‌ها در 4 رده سنی جودو کشور
رقابت قمی‌ها در 4 رده سنی جودو کشور
به گزارش قم نیوز مجید متقی اظهار کرد: جلسه شورای فنی هیئت جودو در راستای بخشنامه فدراسیون به منظور تعیین سرمربیان تیم‌های منتخب جودو قم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در آکادمی جودو قم برگزار و گزینه‌های مدنظر هیأت‌ انتخاب شدند.

وی بدون اشاره به اسامی گزینه‌های مورد نظر این هیأت‌ برای هدایت تیم‌های منتخب جودو قم، اضافه کرد: منتظریم تا به محض بازگشایی اماکن و باشگاه‌های ورزشی ضمن ‌عقد قرارداد، استارت تمرینات این تیم‌ها برای کسب آمادگی حضور در مسابقات سال 1399 قهرمانی کشور زده شود.

رئیس هیأت‌ جودو استان قم در ادامه از فراخوان فدراسیون جودو برای دفاع ورزشکاران رشته شخصی سایر فدراسیون‌ها به منظور تطبیق احکام آنها خبر داد و افزود: بعد از اینکه مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، تمامی مسئولیت‌های اجرایی رشته دفاع شخصی را به فدراسیون جودو واگذار کرد، این فدراسیون برای ساماندهی به فعالیت‌های دفاع شخصی در کشور شورای راهبردی تشکیل داد.

وی بیان کرد: در جلسه اعضای شورای راهبردی دفاع شخصی که با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد، با رویکرد ساماندهی رشته دفاع شخصی در کشور قرار شد تمامی ورزشکارانی که پیش از این در رشته دفاع شخصی سایر فدراسیون‌ها نظیر تکواندو، کاراته و ووشو و همچنین در سبک‌ها و ارگان‌هایی غیر از فدراسیون جودو فعالیت داشته‌اند، به منظور تطبیق احکام کمربند خود از دان یک تا پنج با احکام فدراسیون جودو اقدام کنند.

متقی اضافه کرد: این ورزشکاران باید به سامانه صدور احکام دفاع شخصی فدراسیون جودو مراجعه و علاوه بر نام‌نویسی احکام قبلی خود را ثبت کنند، همچنین ورزشکارانی که بالاتر از دان پنج دفاع شخصی را در اختیار دارند با توجه به اینکه دان پنج بالاتر از احکام فدراسیون جودو است، باید درخواست خود را به شورای راهبردی ارائه کنند تا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

وی در ادامه از آماده‌سازی سالن‌های اختصاصی جودو قم خبر داد و افزود: خانه جودو در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی و همچنین آکادمی جودو در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه با انجام نظافت، ضدعفونی و زیرسازی و ترمیم تاتامی‌ها آماده میزبانی از تمرینات، مسابقات و برنامه‌های آموزشی جودو قم است.

رئیس هیأت‌ جودو استان قم به مسوولین کمیته‌های این هیأت‌ نیز اشاره کرد و گفت: مفید علیزاده در کمیته آزمون و صدور احکام، رضا زیبایی در کمیته مربیان، سعید علیزاده در کمیته آموزش، محمدحسن سالاری در کمیته داوران و کمیته کاتا، حسین وکیلی در کمیته قزاق کورس، مهدی گائینی در کمیته رویدادها و مسابقات، یوسف فرج‌اللهی در کمیته استعدادیابی، حسین فیروزی در کمیته پیشکسوتان، محمدرضا بابائیان در کمیته دفاع شخصی، مهدی خوش‌کلام در کمیته فرهنگی و حسین وفایی در کمیته تشریفات و پیگیری، یاری‌رسان هیأت‌ جودو قم در مسیر دست‌یابی به اهداف و موفقیت‌های این رشته هستند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdcaomna.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما