يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 88627
منبع : خبرگزاری فارس

باشگاه لیگ برتری والیبال قم به دنبال سالن اختصاصی

قم نيوز : تیم والیبال افق قم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال مردان و بانوان باشگاه‌های کشور سالن اختصاصی ندارد.
باشگاه لیگ برتری والیبال قم به دنبال سالن اختصاصی
باشگاه لیگ برتری والیبال قم به دنبال سالن اختصاصی
به گزارش قم نیوز بعد از تصمیم‌گیری فدراسیون والیبال راجع به برگزاری رقابت‌های فصل گذشته لیگ‌های برتر و دسته اول این رشته که در نهایت منجر به تعطیلی این لیگ‌ها شد، تیم افق قم به واسطه عملکرد موفق خود در لیگ دسته اول یکی از گزینه‌های رقابت در فصل آینده لیگ برتر محسوب می‌شود اما مسؤولان این تیم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و از استانداری قم، نماینده‌های مجلس شورای اسلامی و مسؤولان ورزش انتظار حمایت و پشتیبانی دارند.

در نشست تعیین تکلیف مسابقات فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول والیبال کشور با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، قرار شد با توجه به پیشنهادهای اعضای این نشست، کمیته رویدادها و مسابقات این فدراسیون به زودی تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر جدید را تعیین و و معرفی کند.

این در حالی است که مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول تا دیدارهای دور رفت مرحله پلی‌آف پیگیری شد و هشت تیم در این مرحله حضور داشتند که یکی از آنها تیم افق قم بود و از قضا توانست تک بازی خود در این مرحله را که پیش از شیوع کرونا به انجام رسید با پیروزی پشت‌سر بگذارد.

در جلسه نمایندگان مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال که برای مشخص کردن دو تیم صعود کننده این رقابت‌ها به لیگ برتر امسال برگزار شد، با توجه به اطلاعیه‌های ستاد مقابله با کرونا در خصوص عدم امکان پیگیری رقابت‌های ورزشی به ویژه رشته‌های گروهی، قرار شد در تعامل با نمایندگان هشت باشگاه حاضر در پلی‌آف لیگ دسته اول برای این مسابقات و تیم‌های راه یافته به لیگ برتر تصمیم‌گیری شود.

با توجه به این جلسه تیم افق قم شرایط لازم را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال دارد اما اکنون دغدغه این تیم برخی مسائل دیگر به ویژه در موضوع حمایت مالی و تامین یک اسپانسر قوی است، زیرا لیگ برتر امسال در صورت فراهم بودن شرایط از شهریورماه آغاز می‌شود و با تاکید رئیس فدراسیون باشگاه‌هایی که بدهی دارند به هیچ وجه اجازه حضور در لیگ برتر را برای آنها میسّر نخواهد بود.

مسؤولان باشگاه والیبال افق قم علاوه بر دغدغه مسائل مالی این روزها به دنبال هماهنگی‌های لازم برای برخورداری از یک سالن اختصاصی هستند تا تمرینات دو تیم لیگ برتری زیر مجموعه این باشگاه یعنی تیم بانوان افق و تیم مردان افق را برنامه‌ریزی کنند و این دو تیم حضوری موفق در لیگ آینده داشته باشند.

انتهای پیام /111
https://qomnews.ir/vdca0ina.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما