سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 88703
منبع : خبرگزاری تسنیم

مالیات صنایع مستقر در قم به مردم منطقه بازگردانده شود

قم نيوز : مدیرکل امور مالیاتی استان قم با تأکید بر لزوم بازگرداندن مالیات صنایع مستقر در قم به شهر قم گفت: در فروردین سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، ۱۰۹ درصد افزایش در دریافت مالیات یعنی رشدی دو برابری داشته‌ایم.
مالیات صنایع مستقر در قم به مردم منطقه بازگردانده شود
مالیات صنایع مستقر در قم به مردم منطقه بازگردانده شود
به گزارش قم نیوز علیزاده اهوازی با حضور در یک‌صد ‌و چهل و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه 110 واحد تولیدی مستقر در قم مالیات خود را به تهران پرداخت می‌کنند.

وی  با تأکید بر لزوم رسیدگی به پرونده صنایع مستقر در قم افزود: تا امروز 50 مجوز برای بازگرداندن مالیات این 110 واحد تولیدی گرفته‌شده و در حال پیگیری این مسئله به‌صورت جدی هستیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم به موضوع پرداخت مالیات سازمان‌های وابسته به شهرداری نیز اشاره‌کرده و گفت: اداره کل امور مالیاتی استان قم آماده مذاکره با شهرداری برای حل قانونی این مشکل بوده و امیدواریم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه به مطالبه مدیریت شهری در شفاف‌سازی مالیات بر ارزش‌افزوده توجه و تصریح کرد: در سال 98 عددی بالغ‌بر 138 میلیارد تومان عوارض دریافت کردیم که نسبت به زمان مشابه آن در سال 97، 16 درصد رشد داشته و سهم شهرداری عددی بالغ‌بر 85 میلیارد تومان بوده است.

علیزاده اهوازی با ابراز تأسف از کاهش 5 درصدی سهم شهرداری قم نسبت به روستاها گفت: در فروردین سال 99 نسبت به سال 98، 109 درصد افزایش در دریافت مالیات یعنی رشدی دو برابری داشته‌ایم.

وی داشتن نگاهی خدمت محور به مردم را لازمه حل مشکلات دانست و تأکید کرد: اداره کل امور مالیاتی استان قم کنار ارگان‌ها و مردم بوده و نباید مقابل هم قرار گیریم تا بتوانیم در ارائه خدمات به مردم موفق باشیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان قم تمدید زمان پرداخت عوارض تا پایان اردیبهشت را یادآور شد و خاطرنشان کرد: سهم شهرداری از ارزش‌افزوده در کمترین زمان و به‌صورت شفاف پرداخت‌شده و تعاملات شهرداری با این اداره کل مثبت است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfmedc.w6dcxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما