چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 88732
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم ؛

هلال احمر به مصدومان ۲۰ حادثه در قم امداد رسانی کرده است

قم نيوز : سلیمی گفت:هلال احمر قم در اردیبهشت به ۸۰ مصدوم در ۲۰ حادثه به وقوع پیوسته جاده‌ای،سیل و کوهستان امدادرسانی کرده است.
هلال احمر به مصدومان ۲۰ حادثه در قم امداد رسانی کرده است
هلال احمر به مصدومان ۲۰ حادثه در قم امداد رسانی کرده است
به گزارش قم نیوز هادی سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طی اردیبهشت ماه به ۲۰ حادثه به وقوع پیوسته در قم امدادرسانی شده است که شامل ۱۳ مورد حادثه جاده‌ای، چهار مورد وقوع سیل و آبگرفتگی و سه مورد کوهستان است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در ۲۰ حادثه جاده‌ای، سیل و آبگرفتگی و کوهستان به ۸۰ نفر آسیب دیده امداد رسانی شد، افزود: برای نجات آسیب دیدگان حوادث اردیبهشت ماه در عملیات امداد هوایی، ۲ سورتی پرواز در ساعت سه و سی دقیقه انجام شد.

سلیمی عنوان کرد: در حوادث اردیبهشت ماه تعداد ۸۶ نفر دچار حادثه شدند که شامل ۴۳ نفر حادثه دیده جاده‌ای و ۲۱ نفر حادثه دیده سیل و آبگرفتگی و ۲۲ نفر حادثه دیده کوهستان می‌شود.

او ادامه داد: طی این مدت ۲۱ تیم عملیاتی با حضور ۶۳ نفر به همراه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حوادث اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به انجام ۱۴ مورد عملیات رهاسازی طی یک ماهه اخیر، افزود: ۲۷ دقیقه میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای و ۱۵ دقیقه و ۴۶ ثانیه میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت هلال احمر تا حضور در صحنه بوده و زمان انجام عملیات ۴۹ دقیقه و ۱۸ ثانیه گزارش شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchiqn6.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما