يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 8906
فریدونی عنوان کرد:

۴ هزار نسخه کتاب گویا در کتابخانه آیت الله خامنه ای

قم نيوز : قم نیوز: به منظور گسترش کتاب و کتابخوانی، ۴ هزار و ۸۱ نسخه کتاب گویا در دسترس اعضای کتابخانه عمومی آیت الله العظمی خامنه ای قرار گرفت.
۴ هزار نسخه کتاب گویا در کتابخانه آیت الله خامنه ای
به گزارش قم نیوز، علی فریدونی با اعلام این خبر گفت: کتاب های گویا با هدف تقویت مجموعه منابع بخش نابینایان کتابخانه آیت الله خامنه ای تامین شد ولی کلیه اعضای کتابخانه می توانند از آن استفاده نمایند.

وی افزود: کتاب های گویا در موضوعات مختلف شامل ادبیات، مذهبی، تاریخی و ... و با فرمت mp۳ است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم تصریح کرد: کتاب های گویا، براساس رده بندی دیویی، سازماندهی شده و امکان جستجوی رایانه ای نیز برای اعضا فراهم شده است.

فریدونی عنوان کرد: براساس درخواست اعضای نابینا، کتاب های مورد نیاز در لیست انتظار قرار می گیرد و توسط گویندگان تولید می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اذعان داشت: در جهت تامین نیاز مراجعه كنندگان، یک اتاقک آگوستیک در نظر گرفته شده كه با دیوارهای عایق در مقابل صدا محیط مناسبی را در جهت رفع نیاز مطالعاتی اعضا فراهم كرده است.

وی اضافه كرد: كاربران می توانند با استفاده از امكانات موجود ، جزوه ، كتاب و یا هرگونه منبع اطلاعاتی مورد نیاز خود را به رسانه شنیداری تبدیل كرده و از این طریق از دانش و معرفت بهره مند شوند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.78vbjh8op9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما