دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 89166
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت رکاب‌زنان قم برای جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری ایران

قم نيوز : رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم از اعزام رکاب‌زنان قم برای رقابت در نخستین رویداد رسمی سال 1399 دوچرخه‌سواری کشور خبر داد.
رقابت رکاب‌زنان قم برای جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری ایران
رقابت رکاب‌زنان قم برای جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری ایران
به گزارش قم نیوز مصطفی امینی امروز اظهار کرد: از ماده‌های مختلف دوچرخه‌سواری در رشته کورسی حمایت کامل می‌شود و از رکاب‌زنان این رشته انتظار دارم با تلاش مضاعف و حضور پررنگ خود به دنبال کسب افتخار برای ورزش قم در مسابقات پیش‌رو باشند.

وی با درخواست از علاقمندان به رشته‌های مختلف دوچرخه‌سواری برای فعالیت بیشتر در این رشته، ابراز کرد: با نگاه ویژه‌ای که از این پس به این رشته مهیج خواهیم داشت، مطمئنا شاهد موفقیت‌های بیش از پیش رکاب‌زنان قم در مواد مختلف هر دو رشته کورسی و کوهستان خواهیم بود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم سپس از برگزاری نخستین رویداد رسمی سال 1399 دوچرخه‌سواری کشور در تهران خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام رسمی فدراسیون، روز سی‌ام خرداد ماه شاهد برگزاری رقابت‌ دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ در احمد آباد مستوفی تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود، افزود: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون دوچرخه‌سواری این مسابقه به مدت یک روز با حضور رکاب‌زنان هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام می‌رسد و از قم چهار رکاب‌زن در بخش آقایان و یک دوچرخه‌سواری خانم اعزام می‌شود.

امینی عنوان کرد: مسابقات بخش مردان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و پیکارهای قسمت بانوان در رده سنی بزرگسالان و بخش پاراسایکینگ و پیشکسوتان برگزار می‌شود، اما شکل‌گیری این رقابت‌ها به شرط انجام تمامی تعهدات از سوی بخشداری احمدآباد مستوفی است.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه مجازی تعمیرات و نگهداری دوچرخه زیر نظر مدرس این رشته خبر داد و افزود: با صدور بخش‌نامه‌ای از سوی وزارت کشور تمام دوستداران محیط ‌زیست، حامیان ترویج حمل و نقل پاک، طرفداران نفی خودرو محوری در مبلمان شهری و کنش‌گران فعال در حوزه سلامت می‌توانند از شهرداری‌ها و شوراهای شهر خود بخواهند تا به ترویج دوچرخه‌سواری و ایجاد بسترهای ایمن و جذاب تردد با دوچرخه یا پیاده در شهرهای خود، به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا بیش از پیش کوشا باشند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmveo.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما