يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 89335
منبع : خبرگزاری فارس

مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی در آبرسانی به عشایر

قم نيوز : رئیس سازمان عشایری گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با توجه به اینکه از اجرای پروژه‌ آبرسانی به آبادی‌های محل استقرار عشایر در مسیر جاده قم تهران منتفع است، باید در اجرای این پروژه، مشارکت داشته باشد.
مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی در آبرسانی به عشایر
مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی در آبرسانی به عشایر
به گزارش قم نیوز کرمعلی قندالی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات عشایر و روستاهای استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکل آب عشایر استان قم اظهار کرد: تامین آب مورد نیاز آبادی‌های محل اسکان عشایر در استان، یک کار ماندگار است و اجرای این طرح توجیه لازم را دارد.

وی ادامه داد: امکان تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح آب رسانی به آبادی‌های قم از مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد، همچنین بخشی از عوارض ساختمانی در داخل شهر برای بخش آب روستایی و عشایری است، همچنین استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز ظرفیتی در این خصوص است.

رئیس سازمان عشایری افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با توجه به این که از اجرای پروژه‌ آبرسانی به آبادی‌های محل استقرار عشایر در مسیر جاده قم تهران منتفع است، باید در اجرای این پروژه، مشارکت داشته باشد، چون در نهایت آب این پروژه به شهرک‌های صنعتی می‌رسد.

قندالی شاخص عشایری استان قم را پایین دانست و تصریح کرد: باید شاخص مصرف آب توسط عشایر این استان مشخص شود تا از بودجه ملی اعتباراتی برای پروژه آبرسانی به مناطق حضور عشایر در قم، اختصاص یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmxn6.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما