يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 89339
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه نظر 250 اندیشمند در خصوص سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

قم نيوز : دبیر علمی ستاد حوزوی ترویج و ارتقای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: 30 نشست، هم اندیشی و میزگرد در خصوص این سند در حوزه برگزار شد و 250 اندیشمند حوزوی در این فرآیند نظر خود را ارائه دادند.
ارائه نظر 250 اندیشمند در خصوص سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
ارائه نظر 250 اندیشمند در خصوص سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام عبدالحسین مشکانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به فعالیت‌های ستاد حوزوی سند الگو اسلامی ایران پیشرفت اظهار کرد: این ستاد بررسی عمیق سند را وظیفه خود می‌داند و رهبر معظم انقلاب در فراخوان خود به این مساله اشاره داشتند.

وی ادامه داد: ستاد حوزوی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، این سند را جدی گرفته و حوزه انقلابی در این ستاد بازتعریف شد، حوزه ای که بتواند مسائل روی میز جامعه اسلامی را حل کند.

دبیر علمی ستاد حوزوی ترویج و ارتقای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت افزود: حوزه در بحث سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت وارد مسائل کلان نظام اسلامی شد و حوزه ظرفیت‌های آشکار خود را در بررسی این سند به نمایش گذاشت، ظرفیت‌های پنهان حوزه هم در بررسی سند وارد کار شد.

مشکانی نهادهای حوزوی را در بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همراه دانست و تصریح کرد: 30 نشست، هم اندیشی و میزگرد در خصوص این سند در حوزه برگزار و هفت هزار صفحه متن تولید شد و 250 اندیشمند حوزوی در این فرآیند نظر خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb9fbw.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما