شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 89672
منبع : خبرگزاری تسنیم

کتاب "زندگی و زیارت امام رضا(ع)" در قم رونمایی و نقد می‌شود

قم نيوز : سرپرست کتابخانه‌های عمومی قم گفت: هم‌زمان با دهه کرامت، آئین رونمایی و نقد کتاب "زندگی و زیارت امام رضا(ع)" در قالب سلسه نشست کتاب آنلاین در قم برگزار می‌شود.
کتاب "زندگی و زیارت امام رضا(ع)" در قم رونمایی و نقد می‌شود
کتاب "زندگی و زیارت امام رضا(ع)" در قم رونمایی و نقد می‌شود
به گزارش قم نیوز سجاد عمرانی اظهار داشت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در نظر دارد هم‌زمان با ایام دهه کرامت پنجمین سلسله نشست "کتاب آنلاین" را برگزار کند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قم افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا سیره و ویژگی‌های اخلاقی امام رضا(ع) را برای نسل جوان تبیین کرده و جامعه از آن الگوگیری کنند.

وی بیان کرد: پنجمین نشست "کتاب آنلاین" به مناسبت زادروز فرخنده امام رضا(ع) در قالب نشست کتاب آنلاین و با رونمایی و نقد کتاب "زندگی و زیارت امام رضا(س)" روز دوشنبه 9 تیرماه ساعت 11 صبح به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام qompl1.i اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان پخش می‌شود.

عمرانی ادامه داد: این نشست از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با همکاری انتشارات کتابک و با حضور حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی نویسنده کتاب "زندگی و زیارت امام رضا(ع)" و محمود پور وهاب به عنوان منتقد برگزار می شود.

سرپرست اداره‌‌کل کتابخانه‌های عمومی قم با اشاره به اهداف برگزاری نشست‌های تخصصی کتاب‌خوان تصریح کرد: این نشست‌ها بهترین فرصت برای معرفی منابع به‌روز و کارآمد در حوزه‌های مختلف علمی و دینی است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب زندگی و زیارت امام رضا(ع) مجموعه دو جلدی است که در قالب داستان های کوتاه برای کودکان و نوجوانان بیان شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcb50bw.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما