يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 9003
خطاب به سردمداران آمریکا و اسراییل عنوان شد:

آیت الله سید احمد خاتمی: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت رییس مجلس خبرگان رهبری در تجمع بزرگ اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه قم گفت: این اجتماع بزرگ و اجتماعات بزرگ این پیام بزرگ را با خود دارد "ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می بری و زحمت ما می داری."
آیت الله سید احمد خاتمی: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
به گزارش قم نیوز، آیت الله سیداحمد خاتمی ظهر امروز در تجمع بزرگ اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه قم نسبت به فیلم موهن اهانت به رسول الله(ص) متهم ردیف اول این جنایت را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این تجمع سنبل تبری از دشمنان و سنبل غضب و بغض لله است.

وی با بیان اینکه این تجمع در آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه پیام ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد: پیام این تجمع این است که حوزه علمیهدر کنار شروع با نشاط سال تحصیلی از وظایف اجتماعی و سیاسی خود غافل نیست و در هر زمان که لازم باشد در صحنه حضور خواهد داشت.

آماده فدای جان در دفاع از پیامبر(ص) هستیم
عضو هیئت رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم به ما می گویند سربازان امام زمان(عج)، ابراز داشت: سرباز یعنی کسی که حاضر است در راه آرمان بزرگش سر و جان دهد و ما آمده ایم اینجا اعلام کنیم ما سرباز دین و سرباز خاتم الانبیا(ص) هستیم و در دفاع از نبی اکرم(ص) حاضریم جان و هستی مان را فدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهانت به پیامبر اکرم در فیلم موهن آمریکایی – اسراییلی یادآور شد: اتفاقی که افتاده است یک جرقه نیست بلکه یک جریان است، یک نقطه نیست بلکه یک خط است که از آغاز بعثت نبی اکرم(ص) شروع شده است و تاکنون ادامه دارد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان پیامبر(ص) در آغاز، توطئه شان را با ترور شخصیت نبی اکرم(ص) شروع کردند و تهمت های ناروا به پیامبر(ص) نسبت دادند، بیان کرد: آنچه از دست شان برآمد در رابطه با ترور شخصیت نبی اکرم(ص) انجام دادند و وقتی در این زمینه ناکام شدند رو به ترور آوردند که پیامبر(ص) اکرم به مدینه هجرت کرد.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در زمان حیات پیامبر(ص) تاکید کرد: جنایاتی که این روزها از سوی دشمنان اسلام صورت گرفته در راستای آن جنایت ها است و آنچنان که دیروز ناکام بودند امروز ناکام خواهند ماند.

جنایت فیلم ساز آمریکایی- اسراییلی موج دوم بیداری اسلامی در تمام دنیا رقم زد
امام جمعه تهران با بیان اینکه این جنایت سبب شد موج دوم بیداری اسلامی نه تنها در جهان اسلام بلکه در جوامع اسلامی حتی در کشورهای بیگانه شکل گیرد خاطرنشان کرد: امیدواریم این موج تبدیل به طوفان و این طوفان تبدیل به سونامی شود و آمریکا را از اساس نابود کند.

وی با اشاره به فیلم ساخته شده از سوی "سام باسیل" کارگردان آمریکایی- اسراییلی اظهار داشت: این شخص به صراحت گفته است که ۵ میلیون دلار از صد صهیونیست اعانه گرفته است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه این فیلم اواسط سال گذشته در کالیفرنیای آمریکا ساخته شده است و به صورت محدود در بعضی جاها به نمایش درآمده است تصریح کرد: این فیلم از سویی فیلم صهیونیستی و از سوی دیگر فیلم آمریکایی است بنابراین با تحقیق، معرکه گردان این جنایت امریکا و رژیم غاصب اسراییل و در خط مقدم این جنایت هستند.

وی با اشاره به اینکه مسوولان آمریکایی این فیلم را مشمئز کننده و غیرقابل قبول دانسته اند، ابراز داشت: طبق برخی از گزارش ها کارگردان فیلم مذبور خودش را تسلیم پلیس امریکا کرده است، اگر راست می گویید مجازاتش کنید تا دیگر این جنایات تکرار نشود.

آزادی بیان توجیه دروغ مسوولان آمریکایی است
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسوولان آمریکایی با توجیه "آزادی بیان" از برخورد با عوامل این فیلم خودداری می کنند، اذعان داشت: این توجیه دروغی است، زیرا در کشورهای شما یک نفر نمی تواند علیه هلوکاست حرفی غیر از حرف شما بزند و گرنه به زندان محکوم می شود.

وی خطاب به سردمداران آمریکایی گفت: شما از تمام شعارهای مردم پسند استفاده ابزار می کنید.

آیت الله خاتمی با دروغ خواندن شعار حقوق بشر آمریکایی و مبارزه با ترریسمی که از سوی مسوولان آمریکایی بیان می شود، تصریح کرد: اگر مخالف تروریسم هستند چرا تروریسم به سوریه می فرستند و از آنها حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: شما به دروغ گفتن به ملت ها عادت کرده اید به همین دلیل موج نفرت جهانیان به سوی شما روانه است و اگر تا دیروز ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می داد امروز تمام جهان اسلامی این شعار را تکرار می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام های این اجتماع بزرگ گفت: نخستین پیام صریح این اجتماع این است که ما به عنوان سربازان و فداییان دین این جنایات را محکوم می کنیم و متهم ردیف اول این جنایت را امریکا و رژیم صهیونیست می دانیم و به دنیا اعلام می کنیم آمریکا و صهیونیست ها دشمن اول اسلام هستند.

آمریکا غیر قابل اعتماد و دشمن اسلام است
وی همچنین ابراز داشت: ما به دول اسلامی و به برخی از دولت ها برآمده از بستر انقلاب اسلامی می گوییم، آمریکا غیر قابل اعتماد و دشمن اسلام است به هر میزان که به آمریکا نزدیک شوید از مردم خودتان دور می شوید.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دول اسلامی به هر میزانی که به رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک شوند به زوالشان نزدیک شدند، یادآور شد: مصلحت خود و ملت شما این است به آمریکا اعتماد نکنید و صهیونیست را دشمن اسلام بدانید.

وی تصریح کرد: مصلحت اسلام ایستادگی در مقابله آمریکا تا به خاک مالیدن دماغ آمریکا است.

امام جمعه تهران در ادامه خاطرنشان کرد: ما از تمام دلدادگان به اسلام در سراسر جهان، فرهیختگان و نخبگان از مجامع حوزوی و دانشگاهی سراسر جهان می خواهیم این موج مقدسی که جهت ابراز تنفر از دشمنان اسلام و قرآن شکل گرفته است را تا رسیدن به مرحله نهایی مدیریت کنند.

وی تاکید کرد: مدیریت این است که آنچنان فریادها باید پرخروش باشد تا آمریکا و رژم صهیونیستی بدانند آن ها را یارای مبارزه با اسلام نیست.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه برخی از دولت ها ساده لوح و ساده اندیش برای اینکه خوش رقصی کنند بیانیه دادند و اعلام کردند ما در این حادثه امریکا را مقصر نمی دانیم، گفت: چگونه آمریکا را مقصر نمی دانید، در حالی که این فیلم در آمریکا و با مجوز آنها ساخته شده است.

باید با دشمنان اسلام قاطع برخورد کرد
وی با تاکید بر اینکه دود این ساده لوحی ها به چشم خودتان می رود، ابراز داشت: باید با دشمنان اسلامی قاطع برخورد کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه متهم ردیف اول این جنایات امریکا و رژیم صهیونیستی است، یادآور شد: این اجتماع بزرگ و اجتماعات بزرگ این پیام بزرگ را با خود دارد "ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگاه توست، عرض خود می بری و زحمت ما می داری."

وی بیان کرد: این اجتماع می گوید ما تا آخرین نفر و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در مسیر حمایت از اسلام و پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(س) محکم و استوار ایستاده ایم.

انتهغای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.z0n2yt0zsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما