يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : 90249
منبع : خبرگزاری تسنیم

325 تن شکر برای تنظیم بازار در قم توزیع می‌شود

قم نيوز : رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم از توزیع ۳۲۵ تن شکر برای جبران کمبود و تنظیم بازار در قم خبر داد.
۳۲۵ تن شکر برای تنظیم بازار در قم توزیع می‌شود
۳۲۵ تن شکر برای تنظیم بازار در قم توزیع می‌شود
به گزارش قم نیوز سید ابراهیم صحفی با اشاره به کمبود شکر در بازار استان اظهار داشت: به علت‌های مختلف چند وقتی بوده که بعد از تصویب قیمت در ستاد تنظیم بازار با مشکلاتی در عرضه و توزیع شکر روبرو شده‌ایم.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان مواد غذائی قم از خرید و ورود شکر مصرف خانوار به قم خبر داد و ابراز کرد: بیش از 300 تن حواله شکر به بنکداران جهت توزیع به واحدهای صنفی جهت مصرف خانوار تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه این شکرها به‌منظور مدیریت و تنظیم بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: تا دو روز آینده و با آماده شدن شکرهای بسته‌بندی اقدام به توزیع می‌کنیم که امیدواریم مشکل کمبود شکر تا حد زیادی مرتفع شود.

 صحفی با تأکید بر اینکه بخشی از شکر خریداری‌شده به قم واردشده و در حال بسته‌بندی جهت توزیع بین واحدهای صنفی مربوطه هستیم، یادآور شد: تعدادی تریلی در کارخانه شکر در حال بارگیری است که تا چند روز آینده جهت بسته‌بندی و توزیع آماده‌سازی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سعی بر آن داریم که توزیع شکر در کلیه واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر انجام شود و همشهریان عزیز قادر به خرید شکر از نزدیک‌ترین واحد صنفی باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnx0n.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما