چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 9034
لاریجانی تاکید کرد:

ایجاد تسهیلات ویژه ورزش برای جانبازان و معلولان

قم نيوز : قم نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم در سوپر لیگ باشگا‌ه‌های کشور بر ایجاد تسهیلات ویژه ورزش این قشر جامعه نیز تاکید کرد.
ایجاد تسهیلات ویژه ورزش برای جانبازان و معلولان
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی امروز با اشاره به وجود طرح‌های متعدد ورزشی در دست احداث در استان قم اظهار داشت: در تلاش برای توسعه عمرانی ورزش قم امسال چندین طرح ورزشی احداث شده و به مجموعه اماکن و فضاهای ورزشی قم اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهار سال اخیر تعداد اماکن ورزشی قم افزایش چشمگیری داشته و در سال جاری نیز چندین طرح نیمه تمام به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: قم در ورزش، قهرمانان ارزشمند و نوجوانان و جوانان مستعدی دارد که با وجود تک شهر بودن قم و برخورداری از امکانات محدود در سال‌های اخیر توانسته‌اند نام قم را در بین استان‌های دیگر و همچنین در میادین برون مرزی پرآوازه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: برای این منظور یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که این اداره کل برای تأمین نیازهای ورزش قم دارد، ساخت و تجهیز فضاها و اماکن تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی است که به سرعت در پیشرفت اهداف ما در ورزش قهرمانی کمک شایانی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به حمایت‌های دولت و مجلس از پیشرفت‌های ورزش تصریح کرد: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در محوطه مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و بازدید از زمین چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی و استخر این مجموعه از نزدیک در جریان توسعه و تجهیز این فضاهای ورزشی قرار گرفت.

جهان‌بینی عنوان کرد: رییس مجلس شورای اسلامی که همواره توجه ویژه‌ای به ورزش دارد در این بازدید‌ها از تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه عمرانی ورزش قم به نیکی یاد کرده و بر تسریع در تکمیل به موقع این طرح تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اذعان داشت: رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس پیش از حضور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، در سالن ورزشی شهید رضاییان این مجموعه با اعضای تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایثار قم در سوپر لیگ باشگا‌ه‌های کشور نیز دیدار و بر ایجاد تسهیلات ویژه ورزش این قشر جامعه نیز تاکید کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.xnwt23nvkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما