يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : 90413
منبع : خبرگزاری تسنیم
معاون آموزش و پرورش قم:

آموزش های مهارتی به دانش آموزان قمی به صورت مجازی ارائه می شود

قم نيوز : معاون آموزش و پرورش استان قم گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی، امکان فعالیت پایگاه‌ها برای اوقات فراغت دانش آموزان به صوت حضوری مجاز نیست و آموزش ها مجازی ارائه می شود.
آموزش های مهارتی به دانش آموزان قمی به صورت مجازی ارائه می شود
آموزش های مهارتی به دانش آموزان قمی به صورت مجازی ارائه می شود
به گزارش قم نیوز ناصر حمزه ای در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در استان قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های ارتباطی است که شامل مواردی از جمله روخوانی، روانخوانی قرآن، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و نحوه آشنایی با زندگی ائمه (ع) و غیره می‌شود.

وی بیان کرد: مهارت‌های حرفه‌ای شامل مواردی چون آموزش‌های رباتیک، نحوه فروش کتاب و تولیدات فرهنگی، طراحی لباس و مهارت‌های فرهنگی و هنری و نشاط آور شامل نقاشی، خطاطی، بازیگری در تئاتر، مجری گری و … می‌شود.

معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مهارت‌های اقتصادی و اشتغال زایی دانش آموزان نظیر خیاطی، قالی بافی، معرق کاری، قلم کاری، تعمیر لوازم صوتی و الکترونیکی و مهارت‌های ورزشی و سلامت شامل ایجاد مواردی از قبیلکارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با رویکرد بهداشت و سلامت آموزش‌های رشته‌های ورزشی والیبال، فوتبال، پینگ پنگ می‌شود.

وی زمان آغاز فعالیت پایگاه‌ها را از ۱۵ تیر تا ۳۱ مرداد عنوان کرد و افزود: ۱۱ کانون، ۱۴ دارالقران، ۵۰ سالن ورزشی، چهار پژوهشسرا و تعداد ۵۰۶ آموزشگاه به عنوان پایگاه مدرسه‌ای فعالند.

حمزه‌ای بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی، امکان فعالیت پایگاه‌ها به صوت حضوری مجاز نبوده و آموزش‌های مهارتی به صورت مجازی برگزار می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwt9y.ak9zq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما