يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 90848
منبع : خبرگزاری فارس

اجرای طرح تابستانه کتاب در 100 کتابفروشی قم

قم نيوز : رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از اجرای طرح تابستانه کتاب در 100 کتابفروشی قم خبر داد.
اجرای طرح تابستانه کتاب در 100 کتابفروشی قم
اجرای طرح تابستانه کتاب در 100 کتابفروشی قم
به گزارش قم نیوز حمید خرمی امروز با اشاره به طرح تابستانه کتاب اظهار کرد: این طرح از 18 مرداد ماه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود و تا 30 مرداد ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کتابفروشی‌های عضو طرح که شامل 100 کتابفروشی در استان قم است کتاب‌های خود را از 25 تا 35 درصد تخفیف با دریافت کارت ملی عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با بیان اینکه اجرای طرح تابستانه کتاب فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، گفت: از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود با توجه به فرصت ایجاد شده از تخفیف عرضه شده در این طرح استفاده کنند.

لطمه کتابفروشان از حذف توزیع کتاب درسی

وی عنوان کرد: هر سال کتاب‌های درسی از دهم شهریور ماه توزیع می‌شد که دو سال است به دلیل کم لطفی وزارت آموزش و پرورش، کتابفروشی‌ها، ناشران و لوازم التحریر فروشان در سطح کشور ضربه سختی متحمل شدند.

خرمی با بیان اینکه امسال کتابفروشی‌ها وضعیت خوبی ندارند و با لطمات و مشکلات بسیاری مواجه شدند، خاطرنشان کرد: سال گذشته توزیع کتاب‌های دوره متوسطه دوم را حذف کردند و امسال با حذف توزیع کتاب دوره متوسطه، لطمه جبران‌ناپذیری به حوزه نشر و کتابفروشی‌ها وارد شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivva3.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما