پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 90915
منبع : خبرگزاری تسنیم

اصحاب رسانه و فرهنگ استان در سامانه کارا ثبت نام کنند

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با پیگیری هایی که توسط وزارت ارشاد انجام شد افرادی که مشاغل فرهنگی و رسانه ای دارند و در ایام کرونا متضرر شدند در سامانه کارا ثبت نام کرده و از تسهیلات مدنظر استفاده کنند.
اصحاب رسانه و فرهنگ استان در سامانه کارا ثبت نام کنند
اصحاب رسانه و فرهنگ استان در سامانه کارا ثبت نام کنند
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی اظهار داشت: با پیگیری هایی که توسط وزارت ارشاد انجام شد افرادی که مشاغل فرهنگی و رسانه ای دارند  و در ایام کرونا متضرر شدند در سامانه کارا ثبت نام کرده و از تسهیلات مدنظر استفاده کنند.

وی افزود: با مشارکت هایی که داشتیم تا این لحظه 305 فقره پرونده برای 709 نفر اشتغال به نفر بالغ بر 10 میلیارد و 300 میلیون تومان ثبت داشتیم که بیش از 2 میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: با توجه به این که روز گذشته آخرین مهلت ثبت نام در این سامانه بود این زمان تمدید شد و افرادی که دارای بیمه هستند تا 15 شهریور و افراد فاقد بیمه تا انتهای شهریور زمان برای ثبت نام دارند.

حسینی کاشانی خاطرنشان کرد: افرادی که مشاغل فرهنگی، هنری و رسانه ای دارند و به واسطه کرونا متضرر شدند از این فرصتی که ارائه شده بهره مند شده و از این تسهیلات استفاده کنند، تسهیلات بعدی در راه است و ثبت در این سامانه باید مورد تاکید باشد تا در آینده از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkn0n.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما