چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 91048
منبع : خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قم ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کرد

قم نيوز : رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قم، بیش از ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کردند.
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قم ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کرد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قم ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کرد
به گزارش قم نیوز محمد علی حسینی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه پیام نور در این ایام اظهار داشت: شیوع کرونا، مشکلات زیادی را در برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌ها به وجود آورد، اما در مدت کوتاهی توانستیم خود را با شرایط هماهنگ کرده و از طریق فضای مجازی به فعالیت‌های علمی و پژوهشی ادامه دهیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم افزود:با استفاده از فضای مجازی، کلاس‌های حضوری به غیرحضوری و شیوه الکترونیکی تبدیل شد و تعامل گسترده اساتید در جهت تدریس و اقدامات آموزشی از طریق فضای مجازی و در بستر فناوری نوین اتفاق افتاد و بعد از اتمام کلاس‌ها نیز آزمون‌ها نیز با محوریت کتاب به سرانجام رسید.

وی بیان کرد: برگزاری دوره پیام‌نور به صورت منطقه‌ای نیز موجب صرفه‌جوئی و ارتقای کیفیت آموزش شد و این طرح برای استان‌هایی که بومی محوو هستند، دارای شاخص‌های خوبی است، هر چند کیفیت پیام‌نور در سالهای اخیر بسیار بالا رفته و 30 درصد کنکور ارشد و دکترا جذب پیام‌نور می‌شوند.

حسینی عنوان کرد: علی‌رغم شرایط مناسب پیام‌نور برای تحصیل به ویژه افراد شاغل، شهریه ثابت دانشگاه تنها 240 هزار تومان است و برای دانشجویان نیز وام‌های قرض‌الحسنه 20 میلیون تومان با 2 درصد سود تخصیص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌ها نیز امکان ترخیص برای سربازان است و متقاضیان می‌توانند از معافیت تا پایان تحصیل برخوردار باشند، همچنین گرفتن انتقالی و مهمان شدن در شهر دیگر از طریق پیام‌نور بسیار آسان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در مورد برخی از دستاوردهای این دانشگاه تصریح کرد: ما در این مجموعه بهترین آزمایشگاه و کارگاه را در اختیار داریم و در سال جاری نیز از طرف وزارت علوم رتبه نخست مشاوره را به دست آورده‌ایم.

وی گفت: این دانشگاه در نشریات نیز رتبه اول را به دست آورد و در کمیته نظارت در کشور نیز یک نفر از قم به عنوان نماینده فعال است،همچنین در رشته‌های ورزشی در سطح بالایی قرار داری و در بین دانشگاههای دولتی و کاربردی کشور در رشته فوتسال حائز رتبه برتر شده‌ایم و 4 بانوی پیام‌نور قمی عضو هندبال هستند.

دانشگاه پیام‌نور قم دو شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است

حسینی افزود: دانشگاه پیام‌نور قم دو شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است که شهیدان علی دوست و صابری از جمله دانشجویان نخبه و توانای این دانشگاه بوده‌اند.
وی تصریح کرد: این دانشگاه دارای 7 هزار دانشجوی ورودی و 56 هیات علمی است که تن از هیات علمی دانشگاه پیام نور قم جزء نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند، ضمن اینکه در قم یک مرکز و 4 واحد پیام‌نور در شهرهای دستجرد، کهک، سلفچگان و جعفریه فعال است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم ادامه داد: تمامی رشته‌های علوم انسانی و پایه را در دانشگاه پیام نور داریم و دارای رشته‌های تحصیلات تکمیلی و دکترا با گرایش‌های متفاوت هستیم و در مورد ده رشته جدید دکترا و ارشد پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی گفت: یکی از دستاوردهای مهم دانشگاه برگزاری نشست‌های علمی و همایش های ملی و بین‌المللی به ویژه پیرامون منویات رهبری و سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی و مسائل به روز است و از ظرفیت علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان بهره‌مند می‌شویم.

حسینی بیان کرد: حضور دانشگاه در ایام کرونا دارای اهیمت زیادی است و با حضور بسیج دانشجویی بیش از 18 هزار لیتر مواد ضد عفونی تولید شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwgb9.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما