چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : 91053
منبع : خبرگزاری فارس

تکواندوکار قم قهرمان مسابقات آنلاین پومسه جهان شد

قم نيوز : چهره با سابقه و قدیمی تکواندو استان قم با نمایش موفق خود در مسابقات آنلاین پومسه جهان رتبه نخست این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.
تکواندوکار قم قهرمان مسابقات آنلاین پومسه جهان شد
تکواندوکار قم قهرمان مسابقات آنلاین پومسه جهان شد
به گزارش قم نیوز در ماه‌های اخیر که با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی بازار برگزاری رقابت‌های آنلاین داغ است، مسابقاتی در رشته‌ها و سطوح گوناگون سنی توسط فدراسیون‌های ورزشی مختلف در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود و ورزشکاران ایرانی به ویژه قمی‌ها در آن حضور پرفروغی دارند.

یکی از این رقابت‌ها به سومین دوره مسابقات آنلاین پومسه جهان با حضور ورزشکاران 25 کشور اختصاص دارد که در آن یکی از چهره‌های با سابقه و قدیمی تکواندو قم یعنی استاد عباس رفیعی شرکت کرد، ورزشکاری که با شرکت در این رقابت‌ها برای کسب رتبه‌های برتر گروه سنی 50 تا 60 سال به اجرای فرم پرداخت و به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

خبر دیگر از تکواندو استان قم به چالش بزرگ رقابت تکواندو اختصاص دارد که در دهه امامت و ولایت برنامه‌ریزی و آغاز شد و شرکت کنندگان در هر دو بخش آقایان و بانوان برای دست یافتن به 110 جایزه با رازش آن که بیش از سیصد میلیون ریال ارزش دارد، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این چالش و رقابت جذّاب در قسمت‌های آپ دولیوچاگی و دولیوچاگی رکوردی به انجام رسید و شرکت کنندگان فیلم‌های خود را از طریق فضای مجازی در اپلیکیشن تخصصی تکواندو برای قضاوت ارسال کردند تا پس از ارزیابی توسط داوران، برترین‌ها برای دریافت جوایز پیش‌بینی شده معرفی شوند.

هیأت تکواندو استان قم که برای هفتمین سال متوالی به ریاست محمد جمشیدی به فعالیت خود ادامه می‌دهد، دفتر هیأت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان را این روزها تعطیل کرده تا عملیات تعمیرات و بازسازی مجموعه ورزشی شهید حیدریان به پایان برسد، به همین منظور دفتر موقّت به خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده انتقال یافت و بلافاصله دومین جلسه کمیته فنی هیات تکواندو استان قم در سال جاری با حضور اساتید جمشیدی، رفیعی، بینایی، سلیمانی، ربّانی و حیدرزاده در دفتر این هیات برگزار شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxvnw.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما