جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 91091
منبع : خبرگزاری فارس

درخشش دختران دوومیدانی‌کار قم / ابراهیم‌پور برنز گرفت

قم نيوز : درخشش دختران دوومیدانی‌کار قم در نخستین روز رقابت‌های جایزه بزرگ قهرمانی کشور یک نشان برنز را نصیب تیم منتخب هیأت دوومیدانی قم کرد.
درخشش دختران دوومیدانی‌کار قم / ابراهیم‌پور برنز گرفت
درخشش دختران دوومیدانی‌کار قم / ابراهیم‌پور برنز گرفت
به گزارش قم نیوز مسابقات سال 1399 دوومیدانی جایزه بزرگ ایران به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود و تیمی متشکل از هفت دوومیدانی‌کار قم با حضور 2 نماینده در بخش بانوان و پنج ورزشکار در قسمت آقایان راهی این رقابت‌ها شده است.

در ترکیب تیم اعزامی هیأت دوومیدانی استان به رقابت‌های جایزه بزرگ کشور، محدثه ابراهیم‌پور در ماده 400 متر و زهرا صفایی در رشته ۱۰۰ متر با مانع با حریفان خود رقابت کردند که حاصل تلاش آنها یک مدال برنز بود، در حالی که این تیم به سرپرستی خانم فلسفی به این مسابقات اعزام شده است.

در پایان روز نخست مسابقات بخش بانوان دوومیدانی جایزه بزرگ دوومیدانی کشور در تهران، محدثه ابراهیم‌پور در ماده 400 متر رکورد 57 ثانیه و 41 صدم ثانیه را به نام خود به ثبت رساند و بدین‌ترتیب مقام سوم و نشان برنز این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رشته 400 متر رتبه نخست با زمان 56 ثانیه و 73 صدم ثانیه به کژان رستمی از هیأت کردستان رسید، مریم محبی از جزیره کیش با زمان 57 ثانیه و چهار صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و محدثه ابراهیم‌پور از تیم هیأت دوومیدانی قم با زمان 57 ثانیه و 41 صدم ثانیه مقام سوم را به خود اختصاص داد.

زهرا صفایی دیگر نماینده قم در ماده ۱۰۰ متر با مانع موفق به ثبت رکورد 16 ثانیه و 92 صدم ثانیه شد اما مدال نگرفت و به مقام پنجم رسید، در حالی که سارا ندافی از هیأت فارس با زمان 73 ثانیه و 14 ثانیه قهرمان شد، فائزه آشورپور از هیأت خراسان‌رضوی با زمان 89 ثانیه و 14 صدم ثانیه به مقام نایب‌قهرمانی رسید، نرگس رستگار دیگر عضو تیم هیأت خراسان‌رضوی با زمان 16 ثانیه و 30 صدم ثانیه رتبه سوم را کسب کرد و صدف آقاجانی از کردستان با زمان 81 ثانیه و 16 صدم ثانیه بالاتر از نماینده قم در جایگاه چهارم این ماده ایستاد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvyeh.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما