چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 9170

پاسخگویی به ۳۵ هزار تماس مردمی با ۱۳۷ در ۶ ماه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری قم گفت: این سامانه در ۶ ماهه نخست امسال به ۳۴ هزار و ۷۱۶ تماس شهروندان پاسخ داده است.
پاسخگویی به ۳۵ هزار تماس مردمی با ۱۳۷ در ۶ ماه
قم نیوز، محمد امراللهی اظهار کرد: سامانه مدیریت شهری با افزایش امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود در ۶ ماه گذشته به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و پیگیری مطالبات شهروندان است.

وی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را یکی از اصول مدیریت کارآمد برشمرد و تاکید کرد: شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ علاوه بر بیان مطالبات و خواسته‌های خود، پیشنهاداتی مطرح می‌کنند که برای توسعه مدیریت شهری موثر واقع می‌شود.

امراللهی با تشریح عملکرد ۶ ماهه نخست مدیریت سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: در این مدت ۳۴ هزار و ۷۱۶ تماس مردمی با این سامانه برقرار شده که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۷۵ تماس مربوط با موضوعات خدمات شهری، هزار و ۸۶۰ تماس پیرامون حمل و نقل شهری، هزار و ۸۱۰ تماس مربوط به شهرسازی و معماری، دو هزار و ۷۷۵ تماس مربوط به فنی و عمرانی و ۶ هزار و ۵۵۰ تماس پیرامون راهنمای زائر بوده است.

به گفته مدیر سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری، تعداد تماس‌های مردمی در این مدت ۳۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش داشته است.

امراللهی تاکید کرد: با توجه به دستور و تاکید شهردار کلانشهر قم مبنی بر رسیدگی به تقاضاهای مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(ع)، مدیریت سامانه مدیریت شهری با تلاش سایر همکاران در واحدهای اجرایی از ابتدای امسال در راستای جلب اعتماد مردم اقدامات اساسی انجام داده است.
انتهای/115/
https://qomnews.ir/vdci.ya3ct1azubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما