جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : 91737
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم:

رسالت بسیج طلاب، تلاش همه جانبه برای تقویت حوزه انقلابی است

قم نيوز : مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم تصریح کرد: رسالت مهم بسیج طلاب، تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر در مسیر تحقق و تقویت حوزه انقلابی است.
رسالت بسیج طلاب، تلاش همه جانبه برای تقویت حوزه انقلابی است
رسالت بسیج طلاب، تلاش همه جانبه برای تقویت حوزه انقلابی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده، طی سخنانی در دیدار مدیران و کارکنان این سازمان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به فعالیت ۹۴ گروه جهادی تحت اشراف و نظارت بسیج طلاب و روحانیون استان قم اظهار داشت: این گروه های جهادی در سال های اخیر به لطف الهی در زمینه یاری رسانی به سیلزدگان و زلزله زدگان خدمات شایان توجهی داشته اند و به خصوص امسال از آغاز شیوع کرونا تاکنون در عرصه هایی چون حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، همچنین حضور در غسالخانه ها و آرامستان ها، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی میان خانواده های محروم و بی بضاعت، تولید ماسک و لباس گان و ... بسیار درخشان ظاهر شده اند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت حدود ۹۰ پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون در سطح استان قم افزود: واقعیت آن است که ظرفیت بسیار خوبی در بسیج طلاب وجود دارد و بسیجیان عزیز و نیز گروه های جهادی ما با توانمندی های مختلف در مسیر خدمت به مردم و نظام و انقلاب هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به این که یکی از اصلی ترین رسالت های این سازمان، تحقق فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همچنان که تز انقلاب از قم بوده، آنتی تز آن نیز از قم است و این فرمایش حکیمانه حضرت آقا، وظیفه ما را به عنوان طلاب و روحانیون بسیجی ساکن در شهر مقدس قم در جهت دفاع و حراست از انقلاب و دستاوردها و آرمان های آن بسیار سنگین می کند.

وی در خاتمه از حمایت های حجت الاسلام و المسلمین اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان از بسیج طلاب تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم این حمایت ها به منظور تقویت بُعد خدمت رسانی به طلاب و روحانیون بسیجی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguu9y.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما