دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : 91814
منبع : خبرگزاری فارس

نیروی انتظامی امنیت بوستان‌های شهر را تامین کند

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری هزینه زیادی را برای ایجاد بوستان‌ها می‌کند و هزینه زیادی هم در تأمین و نگهداری آن‌ها دارد اما برخی بوستان‌ها در شهر برای مردم ناامن است و نیاز است راه حلی پیدا شده و با هماهنگی نیروی انتظامی و امکاناتی که شهرداری دارد بتوانیم فضایی که اینهمه هزینه برای آن شده استفاده شود و مردم احساس امنیت کنند.
نیروی انتظامی امنیت بوستان‌های شهر را تامین کند
نیروی انتظامی امنیت بوستان‌های شهر را تامین کند
به گزارش قم نیوز حسن مالکی نژاد ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی بدون هیچ ادعای در حال خدمت به مردم هستند اظهار کرد: امیدواریم روزی برسد که تمام مسوولان با این روحیه جهادی خدمت به مردم را در دستور کار داشته باشند.

وی بیان کرد: کارهایی که امروز نیروی انتظامی انجام می‌دهد بیشتر جنبه علمی دارد تا بتوانند بستر جرم و جنایت را در سطح شهر کاهش دهند و به حداقل ممکن برسانند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکیدبر اینکه یکی از مشکلات ما بحث بوستان‌ها است افزود: شهرداری هزینه زیادی را برای ایجاد بوستان‌ها می‌کند و هزینه زیادی هم در تأمین و نگهداری آن‌ها دارد اما برخی بوستان‌ها در شهر برای مردم ناامن است و نیاز است راه حلی پیدا شده و با هماهنگی نیروی انتظامی و امکاناتی که شهرداری دارد بتوانیم فضایی که اینهمه هزینه برای آن شده استفاده شود و مردم احساس امنیت کنند.

وی اذعان کرد: این هدر رفتن بودجه بیت المال در ایجاد و بهره برداری از بوستان‌ها که فضایی برای نشاط و شادابی مردم بوده، است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc04qo.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما