چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 91855
منبع : خبرگزاری تسنیم

روند صعودی آمار مرگ و میر و بستری‌های کرونا در قم

قم نيوز : رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: موج اخیر بیماری پرقدرت‌تر شده است و آمارهای مرگ و میر و بستری‌ها در قم هم چنان روند افزایشی دارد.
روند صعودی آمار مرگ و میر و بستری‌های کرونا در قم / شرایط ‌از اسفند ماه و پیک نخست بیماری سخت‌تر شده است‌
روند صعودی آمار مرگ و میر و بستری‌های کرونا در قم / شرایط ‌از اسفند ماه و پیک نخست بیماری سخت‌تر شده است‌
به گزارش قم نیوز سیامک محبی صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزارشد با اشاره به حاکم شدن شرایط سختدر کشور با توجه به پرقدرت‌تر شد موج بیماری اظهار داشت: آمار مرگ و میر و بستری‌ها در قم روند افزایشی دارد بطوری که در 24 ساعت گذشته 20 بیمار کرونایی فوت کردند و شرایط ما از اسفندماه و پیک نخست بیماری سخت‌تر شده است.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه در مراکز سرپایی در زمینه تشخیص، درمان و نمونه‌گیری ساعات فعالیت آنها افزایش یافته است عنوان کرد: آمارها از 204 بیمار حضوری به 520 بیمار افزایش یافته است و این یعنی آمار حضور در این مراکز دو برابر شده و آمارمرگ ومیر در قم همچنان در صدر جدول کشور قرار گرفته است.

محبی با اشاره به وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بین ادارات و مراکز عمومی گفت: آمارها نشان می‌دهد فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه بهداشتی همچنان در ادارات، بانک‌ها و دفاتر پیشخوان و هم چنین اماکن عمومی کاهش یافته اما در حوزه صنایع این امر مطلوب‌تر است .

رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: در هفته گذشته در بین صنف آبمیوه فروشی‌ها 51 درصد، کبابی و جگرگی 31 درصد و رستوران‌ها تا 70 درصد اصول بهداشتی رعایت می‌شود، استفاده از ماسک هم در ادارات و مراکز عمومی 76 درصد، در بین شاغلین هم 51 درصد کاهش را نشان می‌دهد و تنها در گروه‌های صنعتی تا 90 درصد ماسک زدن رعایت شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchm6nw.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما