شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 91889
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بی کفایتی برخی مسئولان باعث تشدید فشارهای غربی ها بر مردم شده است

قم نيوز : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توطئه دشمنان ایران در طول ۴۰سال همواره با هوشیاری مردم ناکام مانده اما امروز به دلیل بی کفایتی برخی مسئولان شاهد ظهور و بروز بیشتر فشارها بر مردم هستیم.
بی کفایتی برخی مسئولان باعث تشدید فشارهای غربی ها بر مردم شده است
بی کفایتی برخی مسئولان باعث تشدید فشارهای غربی ها بر مردم شده است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مجتبی ذوالنور پیش از ظهر شنبه در آئین برگزاری چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی اداره کل اوقاف استان قم، تحت عنوان «شمیم حسینی» که در مجتمع بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه امروز مردم با سه مشکل اصلی تحریم، کرونا و ناکارآمدی برخی مسئولان روبرو هستند گفت: توطئه دشمنان ملت ایران در طول چهار دهه همواره با هوشیاری مردم ناکام مانده بود اما امروز به دلیل بی کفایتی برخی مسئولان شاهد ظهور و بروز بیشتر فشارها بر مردم هستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اساساً هیچ مشکل بدون راه‌حلی وجود ندارد، گفت: وقتی کسی مسئولیتی را می‌پذیرد باید وظیفه خود را به طور کامل و درست انجام دهد اما برخی از مسؤولان حاضر نیستند خود را برای حل مشکل مردم به خطر بیندازند.

وی افزود: با تشکیل مجلس جدید و روحیه جهادی یقیناً مشکلات کشور حل خواهد شد و آینده درخشان و روشن در انتظار ملت ایران است.

ذوالنور با اشاره به آمار فوتی‌های کرونا گفت: در این شرایط که هر روز بیش از ۲۰۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست می‌دهند ما هم باید جان خود را نجات دهیم و هم به فکر جان دیگران نیز باشیم و اگر رفتارمان باعث بیماری و آسیب دیدن دیگران باشد مسئولیت شرعی متوجه ما است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه دستگاه‌ها در کمک‌های مومنانه و مواسات و حمایت از نیازمندان گفت: از مردم خواهش می‌کنیم اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را برای حفظ سلامت خود دیگران رعایت کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceov8o.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما