دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : 9221
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد:

واژگونی ۲ تریلی در قم

قم نيوز : قم نیوز : مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از واژگونی دو تریلی طی دو روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد.
واژگونی ۲ تریلی در قم
قم نیوز: عباس جعفری با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در دو روز گذشته اظهار کرد: در این مدت شاهد واژگونی دو تریلی در محورهای مواصلاتی استان قم بودیم که یکی از این واژگونی‌ها در مورد تریلی حاوی بنزین در سه راهی قم ـ ساوه ـ سلفچگان بود که ساعت پنج صبح دیروز اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به درخواست کمک آتش‌نشانی سلفچگان از سازمان آتش‌نشانی قم در این حادثه افزود: مأموران آتش‌نشانی با حضور به موقع در صحنه و تخلیه بار این تریلی مانع از بروز حادثه شدند که در این امر عوامل شرکت نفت نیز مشارکت کرده و پس از ایمن‌سازی در محل حادثه، تریلی را به این شرکت منتقل کردند.

جعفری عنوان کرد: در روز گذشته همچنین پنج مورد ایمن‌سازی در نقاط مختلف شهر توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام شد.

وی گفت: دو مورد گرفتار شدن در بالابر و یک مورد حریق منزل نیز از حوادث روز گذشته بوده که مأموران سازمان آتش‌نشانی قم نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حوادث روز شنبه ابراز داشت: در این روز با تلاش ماموران آتش‌نشانی دو مار صید شد همچنین وقوع یک تصادف در شهر قم از حوادث روز شنبه بود که موجب مصدوم شدن یکی از شهروندان شد  واژگونی تریلی هم  که در روز شنبه  در کیلومتر ۱۵ جاده قدیم اصفهان اتفاق افتاد، دو مصدوم بر جای گذاشت.همان روز دو مورد نشت سوخت از خودرو نیز  اتفاق افتاد که یکی از این موارد منجر به انفجار خودروی سمند و مصدوم شدن یک نفر شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اطفای حریق یک منزل مسکونی و یک حریق ضایعات را از دیگر مأموریت‌های روز گذشته این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/100/
https://qomnews.ir/vdcf.0d1iw6d0ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما