چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 92319
منبع : خبرگزاری فارس

می‌خواهم با شیمیدر در اوج باشم

قم نيوز : بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: می‌خواهم بهتر از گذشته با تیم شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در اوج باشم.
می‌خواهم با شیمیدر در اوج باشم
می‌خواهم با شیمیدر در اوج باشم
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدر قم بعد از جدایی بازیکنان فصل گذشته خود امسال به سراغ چندین چهره مطرح و شاخص بسکتبال ایران رفت تا تیمی قدرتمند‌تر از دوره قبل روانه لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور کرده و همچنان مدعی قهرمانی باشد.

نماینده بسکتبال قم با نظر مصطفی هاشمی سرمربی کاردان و با تجربه خود به سراغ مهره‌های مطرح این رشته نظیر عماد سلمانی رفت‏، بازیکنی که فصل قبل در تیم آویژه صنعت پارسا مشهد بود و امسال به شیمیدر قم پیوسته تا در آستانه المپیک توکیو با درخشش در شیمیدر نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کند.

سلمانی پیرامون شرایط خود و شیمیدر در آستانه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال گفت: به آمادگی خوبی رسیده‌ام و کمی زمان نیاز دارم تا با سایر نفرات تیم هماهنگ شوم، ضمنا تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و تا شروع رقابت‌های لیگ برتر به آمادگی کامل خواهیم رسید.

وی با با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در این تیم و تاکید بر اینکه هم اکنون شرایط خوبی داریم، بیان کرد: شیمیدر تیمی حرفه‌ای است و من هم دوست داشتم در تیمی با این شرایط باشم تا در مسابقات بیشتر دیده شوم، در مجموع وضعیت موجود رضایت‌بخش است زیرا مدیریت شیمیدر به تمام وعده‌ها عمل کرده است.

سلمانی که در نقل و انتقالات این فصل به شیمیدر ملحق شده، راجع به کار کردن با مربی با تجربه‌ای همچون مصطفی هاشمی تصریح کرد: چند سال قبل هم با ایشان کار کرده بودم، با توجه به پیشرفتی که آن زمان داشتم خوشحالم امسال هم زیر نظر این مربی کار می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: هدفم این است که نسبت به گذشته بیشتر در اوج باشم،‌ به همین دلیل حتی زمانی که مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، به شکل انفرادی تمریناتم را پیگیری کردم و تلاش می‌کنم در فصل جدید لیگ برتر بهترین بازی خود را ارائه کنم.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به بازی‌های دوستانه این تیم با اکسون و پالایش نفت آبادان، ابراز کرد: انجام بازی‌های تدارکاتی به ما کمک زیادی می‌کند که هماهنگ‌تر وارد لیگ شویم، در شرایط مسابقه قرار بگیریم و با آمادگی کامل ذهنی وارد بازی‌ها شویم و نمایش خوبی ارائه کنیم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdns0n.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما