چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 92345
منبع : خبرگزاری تسنیم

شرکت توزیع برق قم بهترین دستگاه اجراکننده خدمات الکترونیک

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم گفت: درزمینهٔ ارائه خدمات الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق در صدر دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.
شرکت توزیع برق قم بهترین دستگاه اجراکننده خدمات الکترونیک / اداره پست و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش
شرکت توزیع برق قم بهترین دستگاه اجراکننده خدمات الکترونیک / اداره پست و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش
به گزارش قم نیوز سید رضا غلام‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در جمع‌بندی‌های صورت گرفته 151 خدمت جدید الکترونیک از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی اجراشده است و تاکنون 62 دستگاه نسبت به نحوه ارائه خدمات الکترونیکی پاسخ دادند.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان در صدر دستگاه‌های اجرایی با بیشترین تعداد خدمات الکترونیکی و اداره کل پست با بیش از 1 میلیون و 122 هزار تراکنش و بانک ملی دارای بیشترین تراکنش بودند.

به گفته مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم؛ درحالی‌که ما در 3 ماهه نخست و دوم دارای بیشترین آمار و رشد در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی بودیم متوسط تراکنش 144 هزار درماه است تمام تراکنش‌های دستگاه‌های اجرایی احصا نشده است و برخی دستگاه‌ها از اطلاعات تکمیلی ارائه نداده‌اند.

وی افزود: درصد خدمات الکترونیکی ادارات شامل خدمات جدید است ما از چند منظر خدمات الکترونیک را باید بررسی کنیم جنس و نوع خدمت که نوع خدمت یا تراکنشی است و یا تعاملی و یا به‌صورت اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

غلام‌زاده عنوان کرد: 44 درصد خدمات تراکنشی و 46 درصد هم تعاملی است و 12 درصد هم به‌صورت اطلاع‌رسانی است.

53 درصد خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها برای مردم است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم گفت: جنس مخاطبان خدمات غیرحضوری هم به 3 دسته شهروندان؛ دولت و یا بخش خصوصی تقسیم‌بندی می‌شود در خدمات احصا شده 25 درصد خدمات ارائه‌شده الکترونیکی به بخش خصوصی و شرکت‌ها؛ 22 درصد سازمان‌های دولتی و 53 درصد مخاطبان مردم و شهروندان هستند.

وی بابیان نحوه ارائه خدمات عنوان کرد: اگر ازلحاظ بستر ارائه خدمات نگاه کنیم یا پرتال و یا دفاتر پیشخوان و نرم‌افزارهای مولد است که بهتر است دستگاه‌ها به سمت وب‌سایت‌ها و پروتال پیش روند، 72 درصد خدمات ارائه‌شده دستگاه‌ها از طریق وب سایتها و 17 درصد دفاتر پیشخوان و 10 درصد دیگر هم نرم‌افزارهای مولد ارائه‌شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccp1qo.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما