شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : 92368
منبع : خبرگزاری فارس

بهره‌مندی 20 هزار نفر از خدمات آمران سلامت هلال احمر قم

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 20 هزار و 805 نفر از خدمات آمران سلامت در سراسر استان قم بهره‌مند شدند.
بهره‌مندی 20 هزار نفر از خدمات آمران سلامت هلال احمر قم
بهره‌مندی 20 هزار نفر از خدمات آمران سلامت هلال احمر قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی اظهار کرد:  بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر ورود دوباره نیروهای داوطلبِ مخلص و جوانان مؤمن و صالح برای مقابله با پیامدهای کرونا و تاکیدات رئیس جمعیت هلال احمر، طرح آمران سلامت با شعار «جامعه را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم» همزمان در سراسر کشور با مشارکت جوانان و داوطلبان آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 50 پایگاه ثابت و سیار در سراسر استان قم استقرار یافت، گفت: 14 اکیپ سیار و 36 اکیپ ثابت در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، خانه‌های هلال، میادین اصلی شهر، خیابان‌های پرتردد، ‌فروشگاه‌های بزرگ، داروخانه هلال احمر و ساختمان ستاد مستقر شدند.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف راهنمایی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توصیه و تأکید به حفظ فاصله اجتماعی، امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شأن و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه که از مهم‌ترین وظایف آمران سلامت است، اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: جوانان و داوطلبان هلال احمر در قالب 5 تیم خانه‌های هلال و 45 تیم آمران سلامت در مکان‌های شلوغ و پرتردد با توزیع ماسک، بروشورهای آموزشی و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مردم استان قم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کردند.

بهرامی تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح 20 هزار و 805 نفر از خدمات آمران سلامت در سراسر استان قم بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 653 نفر روز مشارکت داشتند گفت: 378 نفر از آن‌ها برادر و 275 نفر از آن‌ها خواهر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: در روند اجرای این طرح، 6 هزار و 24 ماسک و 248 لیتر محلول ضدعفونی استفاده شده است.

طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر با شعار «جامعه را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم» از ۵ تا ۱۵ آبان در سراسر کشور به اجرا درآمد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch6xnw.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما