سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : 92452

انعکاس 4500 دقیقه برنامه رسانه‌ای در راستای نشر معارف فاطمی

قم نيوز : رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس بانوی کرامت از انعکاس بیش از چهار هزار و 500 دقیقه برنامه رسانه‌ای در راستای نشر معارف فاطمی خبر داد.
انعکاس 4500 دقیقه برنامه رسانه‌ای در راستای نشر معارف فاطمی
انعکاس 4500 دقیقه برنامه رسانه‌ای در راستای نشر معارف فاطمی
به گزارش قم نیوز سید مرتضی موسویان با اشاره به فرا رسیدن سالروز ورود با برکت بانوی کرامت به شهر مقدس قم اظهار کرد: ویژه این مناسبت، مسابقه‌ای در بستر فضای مجازی با عنوان «عطر سلام» به مدت ۱۷ روز با اهدای ۱۱۴ بسته از متبرکات فاطمی و نگین انگشتری از سنگ متبرک آستان حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ویژه برنامه رسانه‌ای با محوریت شخصیت شناسی حضرت فاطمه معصومه(س) به مدت ۱۷ روز با سخنرانی آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور منعکس می‌شود.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی حرم بانوی کرامت تاکید کرد: تولید نماهنگ «سلام» و تولید کلیپ عرض ارادت اقوام مختلف به ساحت بانوی کرامت با مشارکت موسسه حضرت خدیجه(س) انجام شده است و پخش آن از شبکه‌های ملی و استانی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: تولید کلیپ های ادعیه و ارائه بیش از ۴۰ پادکست با محوریت حضرت معصومه(س) و پخش از شبکه‌های استانی و بستر فضای مجازی و میادین اصلی شهر و همچنین هماهنگی بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه رسانه‌ای در ایام سالروز ورود تا رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت از دیگر برنامه‌های این ایام است.

موسویان در ادامه گفت: تولید بیش از ۱۷ سخنرانی با موضوع معارف فاطمی برای شبکه‌های ۲، ۳ و افق سیما، راه اندازی کانال معصومانه ویژه دختران نوجوان و پخش ویژه این برنامه از شبکه ۲ سیما با محوریت مخاطبان دختر، ارائه محتوای شخصیت‌شناسی بانوی کرامت برای کودکان و نوجوانان در بستر نرم افزار شاد، آماده‌سازی تجهیزات مورد نیاز برای حضور شبکه‌های ماهواره‌ای به‌منظور برنامه‌سازی به زبان‌های مختلف و تهیه کلیپ مناسبتی به زبان اردو و عربی از دیگر ویژه برنامه‌های ایام سالروز ورود است.

انتهای خب / 106
https://qomnews.ir/vdcb5ab9.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما