سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 92464

شکست هندبالیست‌های پاس قم مقابل نیروی زمینی

قم نيوز : تیم هندبال پاس ناجای قم در نخستین بازی خود از دیدارهای دور دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور مقابل تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تن به شکست داد.
شکست هندبالیست‌های پاس قم مقابل نیروی زمینی
شکست هندبالیست‌های پاس قم مقابل نیروی زمینی
به گزارش قم نیوز تیم هندبال پاس ناجای قم که دیدارهای دور اول از فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را با کسب دو برد و یک باخت پشت‌سر گذاشته و در جدول رده‌بندی گروه دوم جایگاه و موقعیت خوبی برای صعود داشت، در نخستین بازی از دور دوم شکست خورد.

در بازی نخست روز آغازین بازی‌های دور دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که با عنوان یادواره شهید پورجعفری در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی تهران انجام شد، تیم‌ هندبال پاس ناجای قم به مصاف تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رفت و در پایان نتیجه را با اختلاف 6 گل واگذار کرد.

دو تیم در نیمه نخست بازی نزدیکی را ارائه دادند و در نهایت این نیمه با اختلاف یک گل و با برتری 14 بر 13 به نفع تیم نایب قهرمان فصل قبل یعنی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون تمام شد تا قمی‌ها برای جبران این نتیجه در نیمه دوم تلاش خود را از سر بگیرند.

در ادامه بازی نیز علاقمندان به هندبال شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم  بودند تا اینکه در نهایت تیم نیروی زمینی شهید شاملی با حساب 32 بر 26 حریف خود پاس ناجای قم را شکست داد و به  صدر جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال رفت.

در حالی که 12 تیم در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند، تیم هندبال پاس ناجای قم در گروه دوم برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کند، در شرایطی که از هر گروه سه تیم مجوز صعود را کسب می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceee8o.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما