سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب : 92469

هم افزایی شبکه هدهد با مراکز فرهنگی و آموزشی کشور

قم نيوز : نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید شبکه هدهد هم افزایی بیشتری با مجموعه‌هایی همچون آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و... ایجاد کند و در این راستا با توجه به هدف مشترک، همکاری و تعامل بیشتری ایجاد شود.
هم افزایی شبکه هدهد با مراکز فرهنگی و آموزشی کشور
هم افزایی شبکه هدهد با مراکز فرهنگی و آموزشی کشور
به گزارش قم نیوز عباس مقتدایی با حضور در شبکه هدهد از بخش‌های مختلف این شبکه بازدید و با رئیس و کارکنان این شبکه دیدار و گفت وگو کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در فضای امروز جهان، رسانه حرف اول را می‌زند و مستکبرین عالم می‌خواهند با رسانه‌هایشان به طور شبانه روزی علیه جمهوری اسلامی ایران و اسلام دروغ پراکنی کنند اما جای بسی خوشحالی دارد که رسانه‌های جهان اسلامی و انقلاب باقدرت در مقابل جریان سازی آنان ایستاده اند.

وی افزود: امروز کودک و نوجوان قشر مهم و آینده سازی هستند و باید در مسیر رشد و تعالی این قشر کار گسترده ای انجام شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: امروز قشر کودک و نوجوان نیازمند توجه بیشتری است و هرچه برای این قشر کار شود، کم است.

مقتدایی افزود: سرمایه گذاری حضرت آیت الله سیستانی در حوزه کودک و نوجوان قابل تقدیر است و ما در مجلس شورای اسلامی نیز آماده کمک به همه فعالان حوزه کودک و نوجوان هستیم.

وی افزود: حتما باید شبکه هدهد هم افزایی بیشتری با مجموعه‌هایی همچون آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و... ایجاد کند و در این راستا با توجه به هدف مشترک، همکاری و تعامل بیشتری ایجاد شود.

کرار انصاری، مدیر شبکه هدهد نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت‌های مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طبق آمار شبکه هدهد توانسته رشد مخاطب چشمگیری داشته باشد و با تولید برنامه متنوع و جذاب سعی داریم که کودکان و نوجوانان را در مسیر موردنظر خانواده که تربیت و تعالی صحیح است، راهنمایی کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhxeh.uqe8mzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما