چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 9249
با هدف بررسی و رفع مشکلات صورت گرفت

بازدید فرماندار قم از وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم و جمعی از مسئولان استان از روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای کهک، سلفچگان، دستجرد، جعفریه و قنوات بازدید کردند.
بازدید فرماندار قم از وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر
به گزارش قم نیوز:  به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای تابعه با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه‌های مسکن مهر در مراکز بخش‌های استان گفت: پروژه ۴۲۴ واحدی کهک روند مطلوبی دارد و در حال حاضر عملیات محوطه سازی در حال انجام است.

وی در خصوص مشکل آب شرب شهرک کهک بیان کرد: برای حل مشکل آب شرب شهر کهک و مسکن مهر این شهر اجرای عملیات خط انتقال آب با عنوان پروژه آبرسانی ۸۰ روستا در دستور کار است و تا اجرایی شدن این پروژه به صورت موقت عملیات آبرسانی انجام خواهد شد.

فرماندار قم به پروژه ۵۲۴ واحدی شهر سلفچگان اشاره کرد و افزود: در سلفچگان با مشکل متقاضی مواجه هستیم و برای رفع این مشکل پیشنهادی مبنی بر تسهیل شرایط ثبت نام آماده شده که به وزارت مسکن و شهرسازی ارائه خواهد شد.

وی همچنین از حل مشکل زمین برای احداث پروژه مسکن مهر در شهر دستجرد خبر داد و گفت: در شهر جعفریه شاهد پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه هستیم که امیدواریم به زودی شاهد واگذاری مسکن مهر در این شهر باشیم.

فرماندار قم همچنین از اجرای موفق پروژه مسکن مهر در قنوات تقدیر کرد و ابراز داشت‌: به زودی با تهیه زمین پروژه‌های بعدی در این شهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.jd1iw6d01giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما