يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 92606

آغاز تمرینات شیمیدر برای مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

قم نيوز : سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم از شروع دور جدید تمرینات این تیم برای مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
آغاز تمرینات شیمیدر برای مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال
آغاز تمرینات شیمیدر برای مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال
به گزراش قم نیوز هادی عامری اظهار کرد: بعد از بازی‌های مرحله نخست لیگ برتر با تصمیم کادر فنی چهار روز به بازیکنان تیم استراحت داده شد و از یکشنبه 25 آبان ماه دور جدید تمرینات تیم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات کاپ آسیا هنوز برنامه بازی‌های مرحله دوم لیگ برتر از سوی فدراسیون اعلام نشده، اما تمرینات تیم شیمیدر در سالن انرژی اتمی ادامه می‌یابد تا فدراسیون برنامه مسابقات مرحله بعد را مشخص کند.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم در ادامه به بازی‌های شیمیدر در مرحله اول مقدماتی اشاره و عنوان کرد: دو بازی تقریبا راحت داشتیم و فکر می‌کنم بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ما باشد به ویژه اینکه دو بازیکن خارجی ما قبل از این رقابت‌ها فقط با تیم تمرین کرده و بازی نداشتند، ضمنا هماهنگی شیمیدر در این دو بازی بیشتر شد.

وی در خصوص نتایج شیمیدر قم و عملکرد بازیکنان این تیم مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان تهران نیز گفت: بچه‌ها زحمت‌شان را کشیدند و کادر فنی نیز سعی کرد از تمام بازیکنان در این دو مسابقه استفاده کرده و نیرو را تقسیم کند، در مجموع خوب بودیم ولی باید برای بازی‌های آتی با آمادگی بیشتر به میدان برویم.

گفتنی است: ‌تیم بسکتبال شیمیدر قم در دو مسابقه خود از دور نخست مرحله مقدماتی فصل 1399 پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل نیروی زمینی تهران با نتیجه 109 بر 69 به برتری رسید و تیم آینده‌سازان تهران را با حساب 107 بر 62 شکست داد و با چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcceeqo.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما