قم نيوز : طی مراسمی با تودیع سید محمد تقی سجادی مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، محمد شعاعی به‌عنوان سرپرست این اداره‌کل منصوب شد.
سرپرست جدید اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم معرفی شد
سرپرست جدید اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم معرفی شد
به گزارش قم نیوز مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم طی سخنانی در ابتدای این مراسم با اشاره به فرا رسیدن سالروز تولد علامه محمدتقی جعفری اظهار کرد: ایشان یک شخصیت متواضع بود و این تواضع سبب رشد و تعالی علامه جعفری شد؛ این شخصیت 140 مناظره داشت اما هیچ شخصی نتوانست بر ایشان غلبه کند.

وی از طرف کارمندان اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم از زحمات نزدیک به 6 ساله محمدتقی سجادی تقدیر کرد و گفت: گوشه‌ای از زحمات ایشان دیده شده اما گوشه‌ای از آن‌ها دیده نشده است چراکه بسیاری از تلاش‌ها و زحمات ایشان در خارج از ساعات اداری دنبال می‌شد.

احمدی با بیان اینکه محمد شعاعی نیز از جمله نیروهای متخصص و مخلص اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم است، عنوان کرد: امیدواریم این اداره‌کل با گذشت زمان روز به روز بتواند حرکت پر شتاب‌تری را دنبال کند.

محمد شعاعی سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم نیز طی سخنانی عنوان کرد: بعد از چند دهه، فردی از بدنه ی منابع طبیعی انتخاب شده که امیدواریم از این پس نیز این روال به صورت مطلوبی دنبال شود.

وی از سجادی به عنوان یک مدیر مردمی نام برد و اضافه کرد: قم یک استان ویژه با مسائل خاص خود است که منابع طبیعی گاهی در فشارهای بسیاری قرار می‌گیرد به همین علت امیدواریم شاهد حمایت مسؤولان ملی و همکاران استانی باشیم.

همچنین در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از محمدتقی سجادی به عنوان مدیرکل سابق تقدیر و محمد شعاعی با دریافت حکم رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم معرفی شد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0eqo.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما