شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 9282
آیت الله سبحانی:

شخصیت و مراتب اخلاقی آیت الله العظمی گلپایگانی، مورد تبیین قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سبحانی گفت: شخصیت و مراتب اخلاقی آیت الله العظمی گلپایگانی از چهار بعد، نگرش ایشان به انقلاب اسلامی، خدمات علمی به حوزه های علمیه، صیانت مسایل ایمانی و ولایی ایشان مورد بررسی و تبیین قرار گیرد.
شخصیت و مراتب اخلاقی آیت الله العظمی گلپایگانی، مورد تبیین قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای اجرایی کنگره بزرگداشت آیت الله گلپایگانی، افزود: آیت الله گلپایگانی خدمات بسیاری را به جامعه از جمله تاسیس بیمارستان، تدوین برنامه منظم برای طلاب مقدمات و سطح در مدرسه، تدوین معجم فقهی منظم و تاسیس دارالقرآن ارائه کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این قبیل کنگره ها باید مفید و موثر برگزار شود، تاکید کرد: انتشار و توزیع آثار مطلوب و مفید در اینگونه کنگره ها باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

آیت الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حائز اهمیت بودن بحث ولایت برای آیت الله گلپایگانی، گفت: همراهی آن مرحوم با امام راحل در دوران انقلاب و پیش از آن، گواهی بر علاقه ایشان به نظام اسلامی و مساله ولایت است.

وی اضافه کرد: آیت الله گلپایگانی همچنین نسبت به اهل بیت(ع) و ولایت آنان بسیار دلسوز بود و به این موضوع نیز اهمیت بسیاری می داد.

کنگره بزرگداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله العظمی سید محمد رضا گلپایگانی در روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه امسال در گلپایگان و قم برگزار می شود.

انتهاي پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcc.4qoa2bqiila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما