شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 9287
به همت روابط عمومی مسجد مقدس جمکران صورت گرفت

تولید مجموعه تلویزیونی «ندبه‌های عاشورایی» در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: به همت روابط عمومی مسجد مقدس جمکران مجموعه مستند تلویزیونی «ندبه‌های عاشورایی» وی‍ژه ماه محرم در حال تولید است.
تولید مجموعه تلویزیونی «ندبه‌های عاشورایی» در جمکران
به گزارش قم نیوز،  به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی «ندبه‌های عاشورایی» در قالب سه قسمت ۳۰ دقیقه‌ای با هدف گسترش فرهنگ مهدویت و بررسی ابعاد سیاسی اجتماعی نهضت امام حسین علیه السلام و همچنین مطابقت آن با اوضاع کنونی و زمان ظهور حضرت مهدی علیه السلام به تهیه‌کنندگی روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در حال تولید است.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: این مجموعه حول محور عاشورا و انتظار با حمایت مادی و معنوی تولیت محترم مسجد مقدس جمکران در حال تولید است‌ و در ایام محرم توسط یکی از شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرکز امور رسانه روابط عمومی مسجد مقدس جمکران وظیفه تولید و اجرای طرح‌های رسانه‌ای این مکان مقدس را بر عهده دارد ابراز داشت: تا کنون ۱۲ کار تلویزیونی در قالب‌های مختلف و در موضوعات تاریخی،‌ دینی و... توسط این مرکز تولید شده که از آن جمله می‌توان به مستند مهر و ماه با موضوع امام خمینی(ره) و جمکران، مستند مرحوم آیت الله بافقی(ره)،‌ ویژه برنامه‌های مناسبتی با موضوع مهدویت به زبان‌های مختلف، مجموعه نغمه‌های مهدوی و... اشاره کرد.

صدوقی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران از سال ۸۶ با تاسیس مرکز امور رسانه، بستر ورود به عرصه رسانه‌های تصویری این مکان مقدس را فراهم کرده و آماده همکاری در ساخت و تولید برنامه‌های تلویزیونی با موضوعات امام زمان (عج) ، مسجد مقدس جمکران، انتظار و... است.

ندبه‌های عاشورایی با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری کاشانی، اجرای علی اسماعیلی و کارگردانی حسین طالب علی در حال تولید است.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.6nwt23niqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما