قم نيوز : قم نیوز: مدیر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم از اجرای طرح سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری ویژه طلاب مدارس سطح عالی خبر داد.
اجرای طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری در ۲۰ مدرسه علمیه
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام کارگر هدف از برگزاری این دوره ها را گسترش فرهنگ مطالعه در بین طلاب و تربیت نیروی فکری در راستای نیازهای جامعه بر شمرد وافزود: نحوه مطالعه آثار شهید مطهری، از آسان به مشکل است؛ به طوری که طلاب در هرماه یک کتاب را مطالعه و در پایان هر ماه با حضور اساتید یک جلسه بررسی صورت می گیرد و سپس پنجشنبه آخر ماه آزمون آن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که از کتاب های مطالعه شده خلاصه نویسی صورت می‌گیرد، بیان داشت: این طرح با استقبال خوب طلاب روبرو شده است؛ به گونه‌ای که تاکنون ۱۲۰۰نفر در این طرح شرکت کرده‌اند، همچنین که طلاب سطح عالی این دوره را در مدت ۴سال وطلاب مدارس در ۶سال می‌گذرانند.

حجت‌الاسلام کارگر با بیان اینکه طلاب علاقه مند برای شرکت در این دوره تا ۴آبان فرصت دارند، اظهار داشت: این دوره در ۲۰مدرسه علمیه استان قم برگزار می‌شود که طلاب می‌توانند برای ثبت نام به دفاتر طرح مطالعاتی شهید مطهری در مدارس خود وطلاب سطح عالی به مدرسه دارالشفاء طبقه سوم، اتاق ۳۱۰مراجعه کنند .
انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcj.vehfuqetisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما