شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : 93265
کاپیتان تیم هندبال پاس ناجا قم:

هنوز شانس اول صعود هستیم/ شکست به دلیل ضعف بدنی و اشتباهات

قم نيوز : کاپیتان تیم هندبال پاس ناجا قم بعد از شکست برابر پرسپولیس بهبهان گفت: باوجود شکست برابر نماینده بهبهان به دلیل ضعف جسمانی و خالی کردن بدن بازیکنان، اما هنوز شانس اول صعود از گروه هستیم.
هنوز شانس اول صعود هستیم/ شکست به دلیل ضعف بدنی و اشتباهات
هنوز شانس اول صعود هستیم/ شکست به دلیل ضعف بدنی و اشتباهات
به گزارش قم نیوز محسن ولیان با بیان اینکه در بازی مقابل پرسپولیس بهبهان بازیکنان توقعات کادر فنی را برآورده نکردند، گفت: بدن‌های بازیکنان ما، به دلیل بازی سنگین مقابل ذوب آهن و فاصله کوتاه بین دو بازی در بازی خالی می‌کرد و توان لازم را در دو نیمه را نداشتیم و بازی به صورت یک روز در میان در این سطح از رقابت‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا است.

کاپیتان تیم هندبال پاس ناجا قم با اشاره به اینکه در دیدارهای آینده پرقدرت کارمان را در لیگ برتر ادامه می‌دهیم، افزود: در دور رفت ما تیم پرسپولیس بهبهان را شکست دادیم، اما امروز با برخی اشتباهات و ضعف بدنی نتوانستیم دیدار برگشت را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه در حد بضاعت تلاش خودمان را خواهیم کرد، ادامه داد: با وجود شکست در این بازی اما هنوز شانس اصلی صعود به دور بعد هستیم و با هفت امتیاز در رده سوم گروه اول لیگ برتر هندبال آقایان قرار داریم و قطعاً در بازی‌های آینده روند بهتری را دنبال خواهیم کرد.

ولیان با بیان اینکه دیدار بعدی تیم پاس ناجا قم برابر نفت و گاز گچساران خواهد بود و امیدواریم به راحتی این بازی را پشت سر بگذاریم، گفت: دو دیدار اول ما برابر ذوب آهن و پرسپولیس بهبهان سخت بود و خوش بین هستیم که دیدارهای بعدی ما آسان باشد.

گفتنی است در سومین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان، گرامیداشت سردار شهید پور جعفری جمعه شب در سالن پوریای ولی شیراز پیگیری شد و در گروه اول دو تیم پرسپولیس بهبهان و پاس ناجا قم از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که تیم پرسپولیس بهبهان توانست در یک بازی تماشایی، تیم پاس ناجا قم را با نتیجه ۴۲ بر ۳۰ شکست دهد و با شکست نماینده قم در این بازی، بازیکنان پاس ناجا یکشنبه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۹ در گروه یک برابر نفت و گاز گچساران به زمین مسابقه خواهند رفت.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با انجام ۶ بازی و کسب ۱۲ امتیاز در رده اول، ذوب آهن اصفهان با ۷ بازی و ۱۱ امتیاز در رده دوم و تیم پاس ناجا قم با ۷ بازی و کسب ۷ امتیاز در رده سوم گروه اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان سال ۱۳۹۹ قرار دارند.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان از نوزدهم آذر ماه آغاز شده است و تا ۲۴ دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenw8o.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما