دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 93316

بررسی و رفع گرفتگی ۵ هزار چاه جذبی در بافت فرسوده قم

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات پیشگیرانه شهرداری به‌منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی، از بررسی و رفع گرفتگی 5 هزار چاه جذبی در بافت فرسوده خبر داد.
بررسی و رفع گرفتگی ۵ هزار چاه جذبی در بافت فرسوده قم
بررسی و رفع گرفتگی ۵ هزار چاه جذبی در بافت فرسوده قم
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی در رابطه با آماده‌باش نیروهای شهرداری با توجه به بارش‌های پیش رو اظهار داشت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران، آماده باش نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری به‌منظور رفع هرگونه آبگرفتگی در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر خطر آب‌گرفتگی در بافت فرسوده افزود: در بافت‌های فرسوده که امکان ایجاد نهر و کانال وجود ندارد، برای جلوگیری از آب‌گرفتگی حفر چاه‌های جذبی در دستور کار قرارداد.

وی تأکید کرد: ۵ هزار حلقه چاه جذبی در بافت فرسوده سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری بررسی و رفع گرفتگی شد.

میرهادی از حفر چاه‌های جدید نیز خبر داد و افزود: بر اساس تصمیمات کارگروه جمع‌آوری آب‌های سطحی حفر چاه‌های جدیدی در دستور کار قرارگرفته است و این کار را برای سال جدید در برنامه داریم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از نظارت مستمر بر انهار هم خبر داد و افزود: لایروبی انهار و کانال‌ها برای هدایت آب‌های سطحی به‌صورت مستمر از سوی مناطق هشت‌گانه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb0fb9.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما