چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 93382
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم:

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قم تمدید شد/دریافت ۵۰ اثر

قم نيوز : دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از دریافت ۵۰ اثر خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم نیز تا پایان دی ماه تمدید شد.
مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قم تمدید شد/دریافت ۵۰ اثر
مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر قم تمدید شد/دریافت ۵۰ اثر
به گزارش قم نیوز محمد حسین رضایی امروز از تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: به علت محدودیت‌های کرونایی در آذر ماه، تاکنون امکان برگزاری کارگاه‌های جانبی جشنواره مقدور نبوده که امیدواریم بتوانیم با کاهش میزان مبتلایان به کرونا و بازگشت شرایط عادی، کارگاه‌های جانبی جشنواره را برگزار کنیم.

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم افزود: کارگاه‌های «طنز نویسی»، «کاریکاتور»، «تیتر نویسی»، «تاریخ شفاهی دفاع مقدس» و «فرهنگ شهروندی» از جمله این کارگاه‌ها هستند.

وی به بیان محورهای اصلی این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «اقتصاد مقاومتی و جهش تولید»، «تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «روایت ایثار، جهاد شهدا و رزمندگان استان قم»، «بحران کرونا و عقلانیت دینی» و «آسیب‌های اجتماعی و تجربه‌های موفق مقابله با آن» موضوعات بخش اصلی جشنواره هستند.

رضایی با اشاره به اینکه «هویت شهری» و «اخلاق شهروندی» دو محور موضوعی بخش ویژه جشنواره هستند که آثار مرتبط با آن فقط در قالب گزارش مکتوب پذیرش می‌شوند، گفت: این جشنواره در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، عکس خبری، گزارش تصویری، گزارش ویدئویی و عکس نوشت و کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر شرکت کننده می‌تواند در دو قالب اثر از قالب‌های بخش‌های اصلی شرکت کرده و در هر یک از آنها نیز شرکت کنندگان حداکثر مجاز به ارسال تعداد ۳ اثر هستند. علاوه بر آن ارسال سه اثر به بخش ویژه نیز امکان‌پذیر است، افزود: آثار ارسالی می‌بایست از دی‌ماه ۱۳۹۸ تا پایان دی‌ماه ۱۳۹۹ تولید و در فضای رسانه‌ای استان قم منتشرشده باشد.

رضایی افزود: اهالی محترم رسانه استان قم می‌توانند آثار خود را در محورهای اعلامی از طریق شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۹۵۲ و ارتباط با آن در پیام رسان‌های ایتا، سروش و واتس اپ ارسال کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcewx8o.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما