چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : 93394

مقوله مهاجرت به استان قم باید ساماندهی شود

قم نيوز : تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) بر لزوم ساماندهی به مقوله مهاجرت به استان تاکید کرد.
مقوله مهاجرت به استان قم باید ساماندهی شود
مقوله مهاجرت به استان قم باید ساماندهی شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسن غریب ظهر امروز در دیدار با تولیت استان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره به اقدامات دادستانی در استان اظهار داشت: علیرغم پرونده‌های پرحاشیه و سنیگن و زمان‌بر اما تلاش می‌شود که در اسرع وقت پیگیری و منجر به رای شود.

دادستان قم همچنین بر واکنش نسبت به ناهنجاری‌ها در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اراده دادستانی در برخورد با ناهنجاری‌ها از همین رو گزارشات مردمی برای ما بسیار اهمیت دارد، در این زمینه  مزاحمت نوامیس، کشف حجاب، خانه فساد و سگ گردانی از جمله مواردی است که نسبت به آن برخورد قاطعانه داریم.

وی با تاکید براینکه دادستانی خط مقدم مقابله با جرائم و مسایل کیفری است خاطرنشان کرد: براساس قرارگاه تشکیل شده در دادگستری گزارش‌های مردمی با جدیت مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم ارائه گزارش عملکرد به مردم اظهار داشت: با وجودی که برخی به دنبال تخریب دستگاه قضا هستند اما این برخوردها نباید تاثیری در برخورد با متخلفان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قم بر لزوم ساماندهی و رسیدگی به مقوله مهاجرت به استان تاکید کرد و ادامه داد: دامنه فعالیت‌های دستگاه قضا بسیار گسترده است از همین رو، لازم است مردم در جریان این برخوردهای قاطعانه قرار گیرند در این راستا باید پل ارتباطی هم بین مردم و دستگاه قضا وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkxnw.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما